تلفن Grand S شرکت ZTE با دوربین 13 مگاپیکسلی تنها 6.9 میلی‌متر ضخامت دارد

جمعه ۸ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش شایعه باریک‌ترین تلفن FHD دنیا را در زومیت خواندید و حالا ZTE چند روز پیش از شروع نمایشگاه CES 2013، رسما تلفن Grand S را معرفی کرده و ضخامت 6.9 میلی‌متر آن را تأیید کرده است. Grand S همچون J Butterfly اچ‌تی‌سی دارای مشخصات سخت‌افزاری خوبی است اما با وجود اینکه دوربین این تلفن 13 مگاپیکسلی است بازهم ضخامت بسیار کمی دارد.
تبلیغات

ضخامت 6.9 میلی‌متری، نشان‌دهنده باریک تر بودن تلفن Grand S نسبت به Nubia Z5 یا J Butterfly است. اما یکی از بزرگ‌ترین ایراداتی که به J Butterfly وارد می‌شود، باتری کم ظرفیت 2020 میلی‌آمپر ساعتی این تلفن غول پیکر است که طول عمر کوتاهی را رقم می‌زند. همان‌طورکه می‌دانید صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080p مصرف نسبتاً بالایی داشته و نیازمند یک باتری قدرتمند است.

به هر حال هنوز مشخصات سخت‌افزاری این تلفن رسما اعلام نشده و تنها اطلاعات رسمی که در مورد Grand S وجود دارد به دوربین 13 مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش 5 اینچ Full HD و بدنه نازک 6.9 میلی‌متری اشاره دارد.

اما شایعاتی در رابطه با پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon S4 Pro، دو گیگابایت حافظه رم و قیمت 449 دلار برای تلفن ZTE Grand S به گوش می‌رسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات