احتمالا نسخه بعدی سیستم‌عامل ویندوز با نام بلو در اواسط 2013 و با هسته‌ای جدید ارائه می‌شود

پنج‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
یکی از کاربران انجمن اینترنتی PCBeta که همه او را به‌عنوان یکی از کارمندان مایکروسافت می‌شناسند اعلام کرده که این کمپانی قصد دارد تا از این پس سالانه نسخه جدیدی از سیستم‌عامل ویندوز را روانه بازار کند. وی می‌افزاید که اولین نسخه پس از ویندوز ۸، ویندوز آبی یا ویندوز ۹ با هسته‌ای جدید در اواسط سال ۲۰۱۳ ارائه خواهد شد. برای مطالعه جزئیات بیشتر در رابطه با این شایعه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شایعه شده که مایکروسافت قصد دارد از این پس سالانه نسخه جدیدی از سیستم‌عامل محبوب خود را ارائه کند و این روند با ارائه ویندوز آبی در اواسط ۲۰۱۳ آغاز خواهد شد.

«maxy» نام مستعار یکی از کاربران فعال فروم PCBeta است که گفته می‌شود یکی از کارمندان رسمی مایکروسافت است. وی در این انجمن اعلام کرده که «ویندوز آبی» یا «ویندوز ۹ نسخه توسعه‌دهندگان»، در قالب کاشی‌های زنده ویندوز ۸ قابلیت‌های سفارشی‌سازی بیشتری خواهد داشت. همچنین گزارش شده که مایکروسافت همچنان نمایش قدیمی دسکتاپ سیستم‌عامل خود را حفظ خواهد کرد، اما برخی بخش‌های آن مثل نوار وظیفه را حذف خواهد کرد تا به شکل بهتری با رابط مترو همخوانی داشته باشد. Maxy همچنین می‌افزاید که از هسته جدیدی (۶.۳) استفاده خواهد شد که جلای بیشتری به کل ظاهر این سیستم‌عامل می‌دهد.

هنوز قضاوت درباره صحت این شایعه زود است، ولی اصلاح جزیی ویندوز ۸ و رفع برخی مشکلات کوچک آن بسیار محتمل است و شاید همین امر ارائه سریع‌تر نسخه بعدی این سیستم‌عامل پرطرفدار را محتمل‌تر سازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات