محصولات صوتی و تصویری ال‌جی در سال 2013 به NFC مجهز می‌شوند

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی یک به یک محصولاتی که در CES 2013 درمعرض نمایشگاه قرار خواهد گذاشت را معرفی می‌کند. از بین محصولات صوتی و تصویری مهم این کمپانی می‌توان به یک سینمای خانگی 9.1 کاناله و یک پخش‌کننده بلو-ری، که هر دو مجهز به فناوری NFC هستند، اشاره کرد. برای جزئیات بیشتر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی پیش از شروع CES 2013 به استقبال این نمایشگاه مهم و ارزشمند رفته و یکی یکی از محصولاتی که به‌زودی در آن معرفی خواهد کرد، رونمایی می‌کند. یکی از موارد اصلی که محصولات صوتی و تصویری ال‌جی در سال جدید را متمایز می‌کند، حضور پررنگ NFC است. سینمای خانگی 9.1 کاناله BH9430PW و پخش‌کننده بلو-ری BP730 از جمله محصولات مهم مجهز به این فناوری هستند. بدین ترتیب اگر به محصولات ال‌جی علاقه‌مند باشید می‌توانید به‌راحتی محتوا را از روی گوشی Optimus G خود (و البته سایر گوشی‌های مجهز به NFC) روی این محصولات پخش کنید. سینمای خانگی 9.1 کاناله از یک داک آیپاد و یک مد صوتی خصوصی (که صدا را به گوشی هوشمند نزدیک دستگاه منتقل می‌کند) نیز بهره می‌برد.

ال‌جی علاوه بر این دو دستگاه قول داده که اسپیکر Sound bar مجهز به بلوتوث 310 واتی NB4530A، داک اسپیکر ND8630 با قابلیت پشتیبانی از اندروید و iOS (شامل Airplay و بلوتوث) و اسپیکر قابل حمل NP6630 که مجهز به Airplay، بلوتوث و NFC خواهد بود را ارائه کند.

ماه آینده، در نمایشگاه CES با تمام این محصولات بیشتر آشنا خواهیم شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات