FlipSide، قابی که با بهره‌گیری از انرژی خورشیدی آیفون شما را به کنترل‌های بازی مجهز می‌کند

یک‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
فلیپ‌ساید در واقع یک قاب برای آیفون است که می‌توان در هنگام بازی از گیم‌پد آن استفاده کرد. ازآنجاکه این دستگاه از نسخه ۴ بلوتوث استفاده می‌کند، می‌تواند انرژی مورد نیاز خود را ازطریق انرژی خورشیدی تأمین کند و درنتیجه نیازی باتری آیفون را هدر نمی‌دهد.
تبلیغات

لوازم جانبی بسیاری در انواع و شکل‌های متنوع در بازار موجودند که دستگاه آیفون شما را به گیم‌پد مجهز می‌کنند. تیم جاستیس فرانجیپان با همکاری کمپانی iDevices محصولی را معرفی کرده‌اند که از سایر محصولات مشابه، متمایز است. آن‌ها قابی به نام FlipSide را برای طراحی کرده‌اند که مجهز به کنترل‌های گیم‌پد بوده و ازطریق بلوتوث نسخه ۴ با دستگاه ارتباط دارد. این دکمه‌ها در حالت استفاده معمول در پشت دستگاه قرار می‌گیرند و وقتی بخواهید بازی کنید، می‌توان به‌راحتی آن‌ها را به جلوی دستگاه منتقل نمود.

نکته دیگری که این قاب را به محصولی متفاوت تبدیل می‌کند آن است که مصرف باتری شما را افزایش نمی‌دهد. ترکیب یک سلول خورشیدی حساس و یک باتری فیلمی نازک ساخت Infinite Power Solutions می‌تواند حتی در محیط‌های سرپوشیده نیز انرژی مورد نیاز این قاب را تأمین کند.

تنها چالشی که در راه تولید این محصول وجود دارد آن است که فرانجیپان به‌دنبال سرمایه‌گذاری کلان برای عملی کردن ایده FlipSide است. وی اعلام کرده که در صورتی که بتواند سرمایه لازم را جمع‌آوری کرده و این محصول را روانه بازار کند، برای دستگاه‌های اندرویدی نیز نمونه مشابهی را عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات