تبلت 97 Titanium HD آرکاس با صفحه نمایش رتینا معرفی شد

شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
آیا یک شرکت به تنهایی می‌تواند چندین ابزار اندرویدی تولید کند؟ بله آرکاس این کار کرده است و تقریبا هر یکی دوماه، یک تبلت اندرویدی جدید را معرفی می‌کند. این کمپانی فرانسوی به تازگی از تبلت 97 Titanium HD پرده برداری کرده که دارای صفحه نمایش 9.7 اینچ IPS با رزولوشن بسیار بالا است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات

آرکاس به خاطر ساخت تبلت‌های خوش ساخت و خوش قیمت معروف است و معمولا مشخصات سخت‌افزاری محصولات این شرکت خیلی قدرتمند نیست اما در عوض قیمت تبلت‌های آرکاس کاملا رقابتی است.

تبلت Archos 97 Titanium HD مجهز به صفحه نمایش 9.7 اینچ با رزولوشن فوق العاده بالای 2,048 در 1,536 پیکسل است. این صفحه نمایش از نوع IPS بوده و به همین دلیل دقت نمایش رنگ‌ها در آن بالاست و زاویه دید آن نیز نزدیک به 178 درجه است.

تبلت 97 Titanium HD مجهز به پردازنده 1.6 گیگاهرتزی دو هسته‌ای Cortex A9، حافظه رم 1 گیگابایت، حافظه ذخیره سازی داخلی 8 گیگابایت، اسلات میکرو SD برای افزایش حجم حافظه تا 64 گیگابایت، دوربین پشت 5 مگاپیکسل و سیستم‌عامل اندروید 4.1 است.

متاسفانه هنوز اطلاعات مربوط به قیمت و زمان عرضه این تبلت ارائه نشده است. اما از آنجایی که به جز نمایشگر، دیگر قطعات تبلت خیلی قدرتمند نیستند، انتظار می‌رود قیمت این محصول مناسب و رقابتی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات