سامسونگ نمایشگر 5.5 اینچ انعطاف پذیر را در نمایشگاه CES به نمایش می‌گذارد

پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
تا چند روز دیگر نمایشگاه CES 2013 رسما شروع به کار می‌کند و سامسونگ نیز قرار است در کنار محصولات مختلف صوتی و تصویری، تلفن‌های هوشمند، تبلت و کامپیوترهای مختلف، نمایشگر 5.5 اینچ انعطاف پذیر خود را نیز به نمایش بگذارد. به نظر می رسد سامسونگ قدم های جدی را برای رسیدن به تلفن منعطف برداشته است و قصد دارد نمونه های اولیه از دست آوردهای خود را در CES معرفی کند.
تبلیغات

براساس اعلام بخش نمایشگر سامسونگ، این شرکت قصد دارد تا یک جفت نمایشگر انعطاف‌پذیر را در CES به نمایش بگذارد که در آینده در تلفن‌های هوشمند و تلویزیون‌ها بکار گرفته خواهند شد.

نمایشگر 5.5 اینچ انعطاف پذیر سامسونگ دارای رزولوشن 1280 در 720 پیکسل و تراکم 267 پیکسل در اینچ است. علاوه برا این، سامسونگ یک نمایشگر 55 اینچ از همین جنس را نیز معرفی خواهد کرد.

نمایشگرهای انعطاف پذیر، دست طراحان را در طراحی محصولات متفاوت باز می‌گذارد و امکان ساخت محصولات منحنی شکل به وجود می‌آید.

سامسونگ پیش از این در نمایشگاه CES 2011 نیز نمایشگر 4.5 اینچی منعطف را با رزولوشن WVGA و تراکم 200 پیکسل در اینچ به نمایش گذاشته بود. حال با افزایش رزولوشن، سایز و تراکم پیکسل، این نمایشگر منعطف 5.5 اینچی، نیازهای تلفن‌های هوشمند امروزی را پوشش می‌دهد.

سامسونگ تنها شرکتی نیست که در زمینه نمایشگرهای انعطاف پذیر فعالیت کرده است و ال جی و نوکیا نیز تلاش های مشابهای را در این راستا انجام داده‌اند و نمونه‌های اولیه از تبلت و تلفن‌های هوشمند مجهز به نمایشگر منحنی شکل را به نمایش گذاشته‌اند.

نظر شما در رابطه با آینده تلفن های هوشمند و نمایشگرهای انعطاف پذیر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات