کنفرانس معرفی محصولات 2013 بیت دیفندر

یک‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۲
مطالعه 6 دقیقه
شرکت بدر الکتریک - نماینده رسمی محصولات بیت دیفندر در ایران - هفته گذشته کنفرانس مطبوعاتی را با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد و در آن به معرفی محصولات 2013 بیت دیفندر پرداخت. در این کنفرانس که نماینده زومیت نیز در آن شرکت داشت، علاوه بر معرفی محصولات جدید، خبر از سرور بروز رسانی محلی در کشور و سرویس ابری بیت دیفندر نیز داده شد.
تبلیغات

مراسم با سخنرانی پژمان تجلایی - مدیر بیت دیفندر در ایران - شروع شد. محوریت صحبت‌های وی به معرفی کلی بیت دیفندر و فعالیت‌های این کمپانی اختصاص داشت. او گفت:

بیت دیفندر یک شرکت رومانیایی است که از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را در زمینه ارائه نرم افزارهای امنیتی آغاز نموده و از آن زمان تا کنون همواره سعی کرده است با ارائه خدمات متنوع ، روند رو به رشد خود را ادامه دهد . به گفته او بیت دیفندر تنها آنتی‌ویروسی است که توانسته هر ۱۸ جایزه برتر آنتی‌ویروس ‌ها را کسب نماید . این کمپانی بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و محصولات خود را به ۲۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی بومی سازی کرده است.

در ادامه وی با اشاره به این نکته که در حال حاضر بیش از ۸۰ میلیون بدافزار در دنیا وجود دارد ، عنوان کرد بیت دیفندر از معدود شرکت‌هایی به شمار می‌رود که به صورت ماهیانه بیش از ۱۲۰ هزار تهدید جدید را شناسایی کرده و بصورت روزانه تا ۱۶ آپدیت را ارائه می‌دهد.

Bitdefender-7

صحبت‌های آقای تجلایی با اشاره به وضعیت بازار ادامه پیدا کرد . وی اعلام کرد که در سال ۲۰۱۳، نسخه‌های تک و ده کاربره بیت دیفندر تنها به صورت لایسنس و نسخه‌های ۳ و ۵ کاربره نیز به دو صورت بسته بندی (باکس) و لایسنس به بازار ارائه می‌شوند و کاربران می توانند تمامی محصولات بیت دیفندر را از طریق وب‌سایت بیت دیفندر ایران (www.bitdefender.ir) تهیه نمایند .

سخن پایانی مدیر بیت دیفندر در ایران نیز به برنامه‌های آتی این شرکت در زمینه خدمات پس از فروش اختصاص داشت . به گفته وی قرار است تا خدمات پس از فروش بعد از این به صورت تفکیکی در استان‌ها ارائه شود و آکادمی‌های آموزشی نیز به زودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد . یکی از مهمترین رویدادهای این کنفرانس هم اعلام خبر انتقال Local Update Server (سرور محلی به روز رسانی) بیت دیفندر در آذر ماه به ایران بود و آقای تجلایی همچنین اعلام کرد که سرویس ابری (Cloud Security) بیت‌ دیفندر نیز به صورت اختصاصی برای ایران ، تا پایان دی ماه راه اندازی خواهد شد.

بخش دوم مراسم با صحبت‌های آقای محمدرضا رستمی راد - مدیر دپارتمان نرم‌افزار شرکت بدر الکتریک - ادامه یافت. وی در ابتدا به قابلیت‌های بیت دیفندر ۲۰۱۳ پرداخت، که از جمله می‌توان به سیستم پرداخت امن، ناوبری اتوماتیک و صندوق امن اشاره کرد. قابلیت پرداخت امن یا Safe Pay به بیت دیفندر این امکان را می‌دهد تا سایت‌های کلاهبرداری و فیشینگ را شناسایی کرده و پراخت الکترونیک امنی را برای شما رقم زند. ناوبری اتوماتیک یا AutoPilot به این شکل عمل می‌کند که بلافاصله پس از نصب بیت دیفندر، سیستم کاربر را از لحاظ سخت افزاری و نرم‌افزاری مورد بررسی قرار داده و با توجه به نتایج بدست آمده ، بهترین پیکر بندی ممکن را برای برنامه در نظر می‌گیرد.

اما صندوق امن یا Safe Box شاید جالب‌ترین قابلیتی باشد که به بیت دیفندر ۲۰۱۳ اضافه شده است. این ویژگی در واقع یک فضای ابری می باشد که با حجم ۲ گیگابایت (به صورت رایگان) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد . به گفته آقای رستمی ، کاربران می‌توانند از این فضا برای تهیه نسخه پشتیبان و یا انتقال اطلاعاتی که از لحاظ امنیتی برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است ، استفاده کنند . وی همچنین اضافه کردند که Safe Box در آینده به صورت یک محصول مجزا نیز ارائه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۸۰ گیگابایت فضا را در این سرویس به خود اختصاص دهند.

Bitdefender-Safebox-11

او در ادامه به معرفی محصولات جدیدی  که برای سال ۲۰۱۳ به سبد کالاهای بیت دیفندر اضافه شده است، پرداخت و در ابتدا از SPHERE پرده برداری کرد . این محصول در واقع ترکیبی از سه آنتی‌ویروس است که حوزه‌های سیستم عامل ویندوز ، مک و اندروید را پوشش می‌دهد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت نصب نامحدود آن بر روی دستگاه‌ها اشاره کرد، که البته باید توجه داشته باشید که مدت اعتبار لایسنس شما از زمان اولین نصب محاسبه می‌شود.

بیت دیفندر Essential، محصول دیگری بود که در این کنفرانس معرفی شد. این محصول را در واقع می‌توان یک نسخه ساده شده از آنتی‌ویروس اصلی دانست که در آن بار بسیار کمی به CPU و RAM تحمیل می‌شود و هنگام نصب نیازی به پیکربندی وجود ندارد. آنتی ویروس موبایل بیت دیفندر (Mobile Security) نیز آخرین محصولی بود که به آن اشاره شد. این آنتی‌ویروس که برای اندروید تهیه شده، از قابلیت‌های متعددی برخوردار است که از آن‌ جمله می‌توان به پویشگر بدافزار، دنبال کردن دستگاه بر روی نقشه ، از بین بردن اطلاعات از راه دور و دیگر امکانات همراه اشاره کرد.

در همین رابطه جالب است بدانید که کمپانی اپل چندی پیش اپلیکیشن بیت دیفندر را از اپ استور خارج کرده بود . این اپلیکیشن به کاربران امکان می داد تا از میزان دسترسی برنامه‌های مختلف به اطلاعات دستگاه خود مطلع شوند. بیت دیفندر در آن زمان اعلام کرد که بیش از ۶۵ هزار اپلیکیشن محبوب ، مورد اسکن واقع شده‌اند که از این تعداد ۴۱ درصد بدون اینکه کاربر را مطلع سازند ، موقعیت مکانی را در خود ذخیره می‌کردند و بعضی نیز به سراغ اطلاعات ذخیره شده در دفترچه تلفن می‌رفتند .

بخش سوم مراسم را آقای مجید مرادیان (مدیر دپارتمان آنلاین شرکت بدر الکتریک و وب سایت بیت دیفندر در ایران) به معرفی کلی وب سایت و برنامه‌های آتی بخش آنلاین بیت دیفندر در ایران پرداختند . ایشان با ذکر برنامه‌های اجرا شده در زمینه تبلیغات و بازاریابی الکترونیک محصولات بیت دیفندر ، وب سایت فارسی بیت دیفندر را پر مخاطب ترین و پر فروش ترین وب سایت یک برند ارائه دهنده نرم افزارهای امنیتی در ایران خواند .

وی با معرفی امکانات مختلف وب سایت بیت دیفندر ، به امکان استفاده مشتریان از انواع روش های پرداخت و دریافت محصولات بیت دیفندر و تخفیف های گروهی و دوره ای (با ارائه تخفیف های 50 تا 90 درصدی) اشاره کرد . طبق آمار ارائه شده از سوی آقای مرادیان ، وب‌سایت بیت دیفندر ایران با توجه به عملکرد، میزان بازدید روزانه و فروش آنلاین محصولات ، رتبه چهارم را در میان کلیه وب‌سایت‌های منطقه‌ای بیت دیفندر دارا است . در این رتبه بندی وب سایت بیت دیفندر ایران بالاتر از کشور هایی چون اسپانیا ، فرانسه و ایتالیا قرار گرفته است . آقای مرادیان هچنین به این نکته اشار فرمودند که همزمان با ارائه جهانی محصولات بیت دیفندر 2013 در خرداد ماه سال جاری ، وب سایت بیت دیفندر ایران نیز این محصولات را به کاربران خود ارائه می داده است .

مردایان در انتهای صحبت‌های خود به مسابقه عکس بیت دیفندر با نام (بیت فو) (Bitpho) اشاره کرد که اولین دوره آن قرار است از نیمه آذر ماه سال جاری آغاز گردد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت بیت دیفندر ایران به آدرس www.bitdefender.ir و یا پایگاه رسمی بیت فو به آدرس www.bitpho.com مراجعه فرمایید.

کاربران از هم اکنون می توانند آنتی ویروس های بیت دیفندر 2013 را با تخفیف های 25 و 35 درصدی به دو صورت باکس و لایسنس از وب سایت بیت دیفندر ایران (www.bitdefender.ir) تهیه نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات