نوکیا در حال طراحی و ساخت تبلت ویندوز RT است که ابتدای سال آینده معرفی خواهد شد

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این شایعاتی در مورد تبلت ویندوزی نوکیا به گوشی می‌رسید و حتی مدیرعامل این شرکت از تمایل نوکیا نسبت به ساخت تبلت سخن گفته بود ولی تا به امروز اطلاعات درستی در مورد تبلت نوکیا دردسترس نبود. حال اطلاعاتی بدست آمده که نشان می‌دهد نوکیا در نمایشگاه MWC سال آینده که در سه‌ماهه اول 2013 برگزار خواهد شد از تبلت جدید ویندوی خود پرده‌برداری خواهد کرد.
تبلیغات

DigiTimes گزارش کرده که نوکیا به کمک مایکروسافت، کوالکام و کامپال الکترونیکس در حال طراحی یک تبلت 10 اینچی مبتنی بر ویندوز RT است. براساس این شایعه نوکیا از یک تراشه دو هسته‌ای جدید کوالکام در تبلت خود بهره خواهد برد و در فاز اولیه 200 هزار دستگاه از این تبلت را وارد بازار خواهد نمود.

در این گزارش آمده که نوکیا عرضه تبلت خود را به خاطر سرفیس RT مایکروسافت به تعویق انداخته است.

معرفی تبلت نوکیا در نمایشگاه Mobile World Congress بارسلونا معقول و منطقی به نظر می‌رسد و شرکت فنلاندی می‌تواند از این فرصت برای ایجاد سروصدای زیاد و جلب توجه مردم به محصول جدید خود بهره ببرد.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد تبلت نوکیا در دست نیست اما یک منبع اعلام کرده که شبکه مخابراتی AT&T قصد دارد در سال آینده، تبلت نوکیا را به فروش برساند. پیش از این مدیر ارشد بخش طراحی نوکیا، Marko Ahtisaari اعلام کرده بود که یک سوم از وقت خود را روی طراحی تبلت آینده نوکیا صرف می‌کند.

ازآنجاکه فروش ابزارهای ویندوز 8 و ویندوز RT به کندی دنبال می‌شود احتمال تبلت رنگی نوکیا بتواند در افزایش تقاضای کاربران به سیستم عامل مایکروسافت مؤثر باشد، نظر شما در این باره چیست و موفقیت نوکیا در بازار تبلت را چقدر محتمل می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات