گوشی هوشمند کیندل آمازون در سال ۲۰۱۳ معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
شایعه ورود آمازون به بازار گوشی‌های هوشمند، موضوع تازه‌ای نیست، ولی به نظر می‌رسد این بار قضیه جدی است. بنا به گزارشی که به‌تازگی منتشر شده اخیراً قراردادی بین فاکس‌کان و آمازون برای تولید گوشی‌های کیندل منعقد گردیده و احتمالاً تا اواسط سال آینده گوشی هوشمند کیندل راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

بنا به گزارش خبرگزاری Taiwan Economic News، آمازون برای ساخت یک گوشی هوشمند کیندل (که مدت‌ها است شایعات مربوط به آن سر زبان‌هاست) با فاکس‌کان قراردادی را به امضا رسانده است. این خبر، گزارش ماه گذشته Digitimes درباره آماده‌سازی گوشی کیندل تا اواسط 2013 توسط فاکس‌کان را تأیید می‌کند. این خبرگزاری مدعی شده که آمازون 5 میلیون گوشی هوشمند را سفارش داده که هر واحد از آن قیمتی بین 100 تا 200 دلار خواهد داشت. این گزارش در پایان تصریح می‌کند که فاکس‌کان برای پنل‌های لمسی گوشی هوشمند آمازون با سازندگانی چون J Touch و Young Fast Optoelectronics همکاری می‌کند.

شرکت J Touch اخیراً از یک نمایشگر لمسی ۵ اینچی با نام WhiteMagic رونمایی کرد که ادعا می‌شود تصاویر درخشان‌تری را نمایش داده و مصرف باتری بهینه‌تری دارد. به احتمال قریب به یقین گوشی هوشمند آمازون همچون تبلت‌های کیندل‌فایر مجهز به سیستم‌عامل اندروید خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات