با مهتا رنگی‌ دیده شوید

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۹
مطالعه 3 دقیقه
مسلما لباس، کیف، کفش بخشی از هویت هر فرد را شامل می شود و ما ناخوداگاه بخشی از قضاوتمان راجع به دیگران بر این پایه شکل می‌گیرد. برای هر کسی‌ زیبایی‌، کیفیت و همچنین خاص بودن در اولویت قرار دارد به خصوص وقتی‌ صحبت از وسیله‌ای مثل کیف باشد، چرا که کیف در محیط جامعه بخش جدا نشدنی‌ از افراد است و به نوعی معرفی‌ کننده روحیات ، سلیقه و باطبع شخصیت اوست وقتی‌ که تمام قطعه‌های این پازل را کنار هم قرار می‌دهیم متوجه می‌شویم که نیاز به طراحی خلاقانه در یه کیف را نمی‌شود نادیده گرفت و شاید باید دقیق‌تر به این وسیله نگاه کرد.کیف مهتا با ترکیب زیبایی‌ و خلاقیت، کیف را که شاید تا دیروز به نظر خیلی‌‌ها وسیله‌ای معمولی‌ و پیش پا افتاده به نظر می‌رسید تبدیل به یک بخش تاثیر گذار در روحیات شما کرده است.
تبلیغات

ترکیب بندی کیف و استفاده هوشمندانه از رنگ‌ها هر کدام شاید در ابتدای روز معرف روحیات شما در آن روز باشد و در یک هارمونی کامل با ذهن شما قرار گیرند. با نگاه خلاقانه در طراحی کیف‌ها سعی شده است که فرم و حجم در کنار هم کامل ترین کارآمدی و زیبایی‌ را خلق کنند و بیشترین استفاده از فضای داخلی کیف در طراحی آن لذت استفاده از کیف را دو چندان کرده است. شاید کاربردی بودن کیف مهتا بیشتر از هر کیفی باشد که تا به امروز در دست گرفته‌اید، کافیست یک بار تجربه کنید.

در کنار زیبایی‌ کیف ، همه ما خواهان وسیله‌ای با کیفیت، مقاوم و با قیمتی مناسب هستیم و برای در کنار هم داشتن این فاکتورها مجبور به صرف زمان زیاد برای خرید می‌شویم اما مهتا همه این فاکتورها را در کنار هم جمع کرده است، کیف هایی مقاوم و با کیفیت و از بهترین مواد اولیه‌ و همچنین ضد ضربه، البته برای کیف‌های لپ‌تاپ و تبلت چون فوم موج داری که در داخل کیف تعبیه شده، شدت ضربه را به حداقل می‌رساند و از آسیب دیدن تبلت یا لپ‌تاپ شما جلوگیری می‌کند.

Tablet

راستی‌ نباید نگران تمیز کردن کیف ها باشید چون کیف‌های مهتا با آب و یک برس تمیز می‌شوند.

برای خرید محصولات مهتا کافی‌ است وارد فروشگاه مهتا شوید و به راحتی‌ محصول مورد نظر خود را خرید کنید. البته امکانات فروشگاه کمک می‌کند تا خریدی راحت تر، بهتر و مطمئن‌تر داشته باشید برای مثال کارت محصول مهتا، که مانند شناسنامه محصول می باشد و کد منحصر بفرد کیف بر روی آن درج شده است و نشان دهنده اصل بودن محصول است و همچنین این کارت، خدماتی را برای خریدار به همراه دارد، ۲۰ % تخفیف خرید از فروشگاه مهتا و همچنین گارانتی محصول، بله... بعداز خرید تا ۴۸ ساعت فرصت تصمیم گیری دارید و اگر از محصول رضایت نداشتید با یه پیامک به شماره وب سایت منتظر پیک مهتا باشید.

در صورت عدم رضایت از محصول، مهتا آن را از شما دریافت و وجه خرید را مسترد می‌کند. در سایت مهتا تلاش شده است چرخه‌ی طراحی و تولید تا فروش محصولات کاملا مناسب و ایده آل برای مشتریان باشد تا تجربه‌ای متفاوت از خرید آنلاین را تجربه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات