ارائه فروشگاه ویندوز فون در 37 بازار جدید

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت پس از ارتقای بیش از پیش و توسعه‌ی برنامه‌های کاربردی پلتفرم ویندوز فون خود، می‌کوشد تا حوزه‌ی نفوذ این برنامه‌ها را در اقصی نقاط جهان گسترش دهد. به تازگی این شرکت در بیانیه‌ای از دسترسی به فروشگاه برنا‌مه‌های کاربردی ویندوز فون در 37 کشور جهان پرده‌برداری کرده است، بدین‌ترتیب در مجموع حوزه‌ی نفوذ این برنامه‌ها به 191 کشور جهان می‌رسد. از این گذشته فروشگاه اینترنتی WindowsPhone.com در 112 بازار مختلف حضور خواهد داشت.
تبلیغات

از توسعه‌ی تجاری مارکت ویندوز فون که بگذریم، مایکروسافتی‌ها قابلیت‌های تازه‌ی این پلتفرم را نیز برشمرده‌اند. از این پس جستجوی کلی در محتوای گوشی ساده‌تر شده و حتی کاربران می‌توانند برنامه‌های کاربردی را در کارت‌های حافظه از نوع SD ذخیره نمایند. قابلیت تازه‌ی دیگر ویندوز فون امکان بازنصب برنامه‌ها است، که از مشکلات جابجایی اطلاعات حساب کم می‌کند.

بازارهای جدیدی که به تازگی فروشگاه برنامه‌های کاربردی ویندوز فون در آنها ارائه شده عبارتند از آنگولا، ارمنستان، بنگلادش، بنین، بورکینافاسو، بروندی، کامرون، چاد، کنگو، جمهوری دومینیکن، السالوادور، گینه،‌ هائیتی، هندوراس، کنیا، لیختن‌اشتاین، ماداگاسکار، مالاوی، مالزی، موزامبیک، نیکاراگوئه، نیجر، پاکستان، پاراگوئه، رواندا، سنگال، سیرالئون، سومالی، تاجیکستان، تانزانیا، توگو،‌ ترکمنستان، اوگاندا، یمن، زامبیا و زیمبابوه.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات