بخش اخبار فوری به گوگل Currents اضافه شد

پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
گوگل کارتز که خبرخوانی را برای کاربران ساده می‌کند به ویژگی‌های جدید به‌روز شده است.
تبلیغات

اگر اهل خبر خواندن و مطالعه باشید و از تلفن هوشمند یا تبلت نیز بدین منظور استفاده می‌کنید، حتما با نرم‌افزارهای برتر در این زمینه مانند Flipboard یا Currents آشنا هستید، این نرم‌افزارها اخبار و مقالات وب سایت‌های مختلف را در قالب شبیه به مجله و به صورت بسیار جالب و دوست داشتنی نمایش می‌دهند. Currents محصول گوگل است که در زمانی که فلیپ‌بورد برای اندروید عرضه نشده بود وارد گود شد تا فضای خالی عدم حضور فلیپ‌بورد که محبوب‌ترین نرم‌افزار در این شاخه‌ است را پر کند. حال نسخه جدید این نرم‌افزار با چند قابلیت جدید و جذاب منتشر شده است.

چطور مثل حرفه‌ای‌ها خبر بخوانیم؟

اولین نسخه Currents حدود یک سال و اندی پیش منتشر شد و حالا نسخه 2 این نرم‌افزار با قابلیت‌های تازه فعلا فقط برای اندروید منتشر شده است. در نسخه 2 کارنتز، یک نوار ویرایش اضافه شده است که از طریق آن به راحتی می‌توان به ژانرهای مختلف دسترسی پیدا کرد و با اسکرول به سمت بالا و پایین بین عناوین مختلف حرکت نمود.

در نسخه جدید کارنتز علاوه بر اضافه شدن نوار ویرایش، امکان برجسته کردن مقالات مورد علاقه کاربر و فیلتر کردن آنها، ذخیره اخبار در یادداشت، مشاهده اخبار فوری که از طریق سرویس Google News تامین می‌شوند و طراحی کاتالوگ شکل اضافه شده است.

اگر از فلیپ‌بورد خسته شده‌اید یا دوست دارید در کنار آن از نرم‌افزار دیگری نیز بهره ببرید، Google Currents را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

به‌روزرسانی: از 5 ژوئیه ۲۰۲۳ سرویس Google Currents با Google Spaces جایگزین شد پس از آن تاریخ، گوگل کارتنز از دسترس خارج شد. کلیه‌ی داده کاربران نیز تا تاریخ ۸ آگوست ۲۰۲۳ حفظ شد و پس از حذف شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات