افزونه جدید کروم به شما این امکان را می‌دهد تا محتوای وب را در گوگل درایو ذخیره کنید

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
بهترین افزونه های کروم برای ChatGPT
افزونه‌ی Save to Drive گوگل امکان ذخیره‌ی محتوای صفحه‌ وب را در گوگل درایو فراهم می‌کند.
تبلیغات

گوگل افزونه جدیدی به نام «Save to Drive» را برای کروم ارائه کرده که کاربر را قادر می سازد تا محتوای وب را در حساب گوگل درایو ذخیره نماید. بدین طریق براحتی می‌توانید محتوای مورد نظر خود را در حساب ابری خود ذخیره کنید.

پس از نصب این افزونه، آیکون جدیدی به مرورگر کروم شما اضافه می‌گردد. بدین ترتیب شما می‌توانید یک تصویر یا یک صفحه وب را در درایو ذخیره کنید.

بهترین افزونه های کروم

همچنین می‌توانید کد HTML صفحه وب مورد نظر یا یک صفحه وب کامل با فرمت mht.* را در گوگل درایو ذخیره نمایید. نهایتا این که با یک کلیک راست ساده می‌توانید محتوای مورد نظر را به طور مستقیم در حساب ابری خود ذخیره کنید.

chrome-web-contetn-to-google-drive-mid

این افزونه چند گزینه برای مدیریت محتوای وب ذخیره شده نیز در اختیار شما قرار می‌دهد: کاربران می‌توانند به سرعت فایل را در درایو ذخیره کرده، تغییر نام داده یا آن را در لیست درایو مشاهده نمایند. همچنین می‌توان فایل‌ها را به سرعت به اشتراک گذاشت یا آنها را در شاخه‌های مختلف قرار داد.

گوگل همچنین گزینه‌های جدیدی برای مدیریت تصاویری که کاربران در درایو ذخیره می‌کنند، اضافه نموده است، از جمله بزرگنمایی از طریق اسکرول کردن، دکمه‌های جدید «fit to page» و «100%» و قابلیت کامنت گذاشتن در بخش خاصی از تصویر.

لینک دانلود افزونه Save to Drive در Chrome Web Store

آیا شما از این افزونه استفاده کرده‌اید؟ نظر شما درباره آن چیست؟ تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات