تبلت 250 دلاری Fuhu: نمایشگر 10.1 اینچ، اندروید آبنبات پاستیلی و پردازنده 4 هسته‌ای

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
Fuhu با تبلت Nabi XD قشر جوان را مخاطب قرار داده است و سعی کرده با قیمت گذاری مناسب و مشخصات سخت‌افزاری کارآمد خود را مطرح کند. تبلت خوش ساخت و زیبای Nabi XD مجهز به نمایشگر 10.1 اینچ با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل، پردازنده 4 هسته‌ای Tegra 3 و سیستم‌عامل اندروید 4.1 است.
تبلیغات

تبلت Nabi XD به لطف طراحی جوان پسند و رنگ بندی و ترکیب آن سعی کرده تا نظر جوانان را به خود جلب کند. وقتی قیمت گذاری 250 دلاری آن را نیز در کنار مشخصات فنی توانمند آن بگذارید با یک انتخاب قابل قبول روبرو می‌شوید.

تبلت Nabi XD مجهز به نمایشگر 10.1 اینچ با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل از نوع IPS، پردازنده 4 هسته‌ای Tegra 3 و سیستم‌عامل آبنبات پاستیلی است و از NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

Fuhu رابط کاربری اختصاصی خود را بر روی اندروید 4.1 نصب کرده که ظاهر آن براساس موقعیت و زمان تغییر می‌کند. اگر مخاطب این تبلت کودکان باشند، پدر و مادرها می‌توانند خیالشان راحت باشد که فرزندانشان به راحتی و به کمک مرورگر کودک پسند این تبلت از اینترنت استفاده خواهند کرد.

صفحه کلید فیزیکی و کاور این تبلت نیز انجام تکالیف و امور اداری را راحت‎تر می‌کند.

Nabi XD مجهز به پردازنده سریع Tegra 3 است و به این ترتیب بازی‌ها و نرم افزارهای سرگرمی به خوبی در این تبلت اجرا می‌شوند.

نسخه 16 گیگابایت تبلت Nabi XD با قیمت 249 دلار و نسخه 32 گیگابایت آن با قیمت 349 دلار از اواخر همین ماه وارد بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات