تلویزیون اپل مراحل آزمایشی را طی می‌کند

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
وال استریت ژورنال گزارش کرده که اپل در حال همکاری با شارپ و فاکس‌کان است تا طراح‌های مختلف تلویزیون را آزمایش و بررسی کند. ماه‌ها است که شایعه تلویزیون اپل به گوش می‌رسد، اما این گزارش حاوی برجسته‌ترین اطلاعاتی است که در رابطه با تلویزیون اپل تا به امروز منتشر شده است و نشان می‌دهد که تلویزیون اپل در حال طراحی است.
تبلیغات

معمولا گزارش وال‌استریت‌ژورنال از تامین کنندگان، نشانه جدی بودن محصول جدید است و به نظر می‌رسد که اپل در حال طی نمودن مراحل ابتدایی طراحی تلویزیون خود است. البته منبع دیگری گزارش کرده که هنوز پروژه تلویزیون اپل رسمی نشده است.

بیش از یک سال از شروع شایعات پیرامون تلویزیون اپل می‌گذرد و حتی مدیرعامل این شرکت نیز از علاقه اپل نسبت به تولید تلویزیون، صحبت کرده بود. گزارش تازه وال استریت ژورنال نشان می‌دهد که حداقل شارپ به عنوانی یکی از شرکای تجاری اپل در تولید تلویزیون نقش خواهد داشت. فاکس کان نیز که مدت‌هاست به عنوان تولیدکننده اصلی محصولات اپل فعالیت می‌کند، در طراحی و تولید تلویزیون این شرکت همکاری خواهد کرد.

مقاله‌های مرتبط:

    جالب است بدانید که Hon Hai شرکت زیر مجموعه فاکس‌کان به تازگی سرمایه گذاری بزرگی در شارپ کرد و کنترل کارخانه ساکایی این شرکت که در غرب ژاپن قرار دارد را بدست گرفت. ساکایی یکی از پیشرفته ترین کارخانه‌های تولید LCD در جهان است که مناسب تولید پنل‌های بزرگ‌تر از 60 اینچ می‌باشد. فاکس کان پیش از این نیز از همین کارخانه برای تولید تلویزیون‌های Vizio استفاده کرده بود.

    این گزارش درست چند روز پس از اظهارات تند تیم کوک مدیرعامل اپل منتشر شد، تیم کوک در مصاحبه خود اعلام کرد که تلویزیون‌ها از فناوری جا مانده‌اند.

    حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا اپل واقعا می‌تواند در صنعت تلویزیون انقلاب ایجاد کند و وارد رقابت با تولیدکنندگان مطرح تلویزیون مانند ال جی، سامسونگ، پاناسونیک و سونی شود یا خیر.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات