یاهو از نسخه جدید سرویس ایمیل خود برای اندروید، iOS، ویندوز 8 و وب پرده برداری کرد

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
شاید یاهو با روزهای اوج خود در سال‌های پیش فاصله بسیاری داشته باشد، اما هنوز میلیون‌ها کاربر اینترنتی از سرویس ایمیل این شرکت برای مکاتبات خود استفاده می‌کنند و سرویس ایمیل یاهو همواره جزو محبوب‌ترین‌های دنیاست. حال این غول اینترنتی از نسخه جدید سرویس ایمیل خود پرده برداری کرده است که با رابط کاربری متفاوت و برای تمام پلفت‌فرم‌ها عرضه می‌شود.
تبلیغات

مدیرعامل یاهو، مریسا میر امروز از نسخه جدید سرویس ایمیل یاهو پرده برداری کرد. بنا به گفته او در نسخه جدید سرویس ایمیل یاهو، موارد منحرف کننده ذهن کاربر حذف یا کوچک شده‌اند تا کاربر تمرکز بیشتری بر ایمیل‌های خود داشته و سرعت عمل او افزایش یابد. این دقیقا همان موردی است که مدت‌هاست کاربران این سرویس ایمیل از آن شکایت دارند.

تغییرات تازه سرویس ایمیل یاهو برای کاربران وب، طی چند روز آینده در دسترس قرار خواهند گرفت، اما اپلیکیشن جدید ایمیل یاهو برای ویندوز 8 و iOS همین الان برای دانلود در دسترس هستند. کاربران اندروید گوگل چطور؟ هنوز خبری از نسخه جدید اپلیکیشن یاهو در گوگل پلی نیست ولی انتظار می‌رود این اپلیکیشن نیز به زودی بروز شود.

یاهو اعلام کرده که متاسفانه نسخه جدید ایمیل این شرکت فعلا با آیپد سازگار نیست و برای استفاده در آیفون و آیپاد تاچ طراحی شده است. در نگاه اول اپلیکیشن جدید یاهو بسیاری از قابلیت‌های جیمیل گوگل را به ارث برده است و شباهت بسیاری به آن پیدا کرده است. در نسخه جدید اپلیکیشن ایمیل یاهو، لیست فولدرها در پنل سمت چپ مخفی شده‌اند و در صورت نیاز کاربر با لمس صفحه، نمایش داده می‌شوند.

در اپلیکیشن جدید یاهو، دسترسی به قسمت‌های مختلف ایمیل بسیار راحت‌تر شده و لذت کاربری نیز افزایش یافته است. اگر شما هم کاربر ایمیل یاهو هستید و نسخه جدید این نرم افزار را برروی موبایل خود نصب کرده‌اید، تجربیات خود را با دیگران در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات