فورد C-Max مدل 2013: رقیب هیبریدی برای تویوتا پریوس

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
خودروی هیبریدی C-Max کمپانی فورد می‌تواند رقیبی جدی برای پریوس باشد و شاید حتی بتواند بر سیطره ۱۵ ساله آن بر بازار خودروهای هیبریدی پایان دهد.
تبلیغات

طی چند سال اخیر هیچ خودروی هیبریدی نتوانسته با تویوتا پریوس رقابت کند. کمپانی‌های بسیاری سعی کرده‌اند تا بتوانند در این بازار گوی سبقت را از تویوتا بربایند ولی همگی آنها شکست خورده‌اند. اما این باز فورد بسیار قدرتمند وارد گود رقابت شده است. مدل 2013 خودروی هیبریدی C-Max کمپانی فورد می‌تواند رقیبی جدی برای پریوس باشد و شاید حتی بتواند بر سیطره 15 ساله آن بر بازار خودروهای هیبریدی پایان دهد.

دنیای خودروهای هیبریدی با نام تویوتا پریوس گره خورده، حتی اگر 15 سال از معرفی آن گذشته باشد! سیطره این محصول بر بازار نوپای خودروهای هیبریدی بسیار وسیع است و می‌توان موقعیت آن را با موقعیت آیپاد در بازار پخش‌کننده‌های چندرسانه‌‌ای قابل حمل مقایسه کرد. مدل‌های پریوس تا کنون توانسته‌اند تمام خودروهای هیبریدی دیگری که در آمریکا تولید شده اند را کنار بزنند ولی این بدان معنا نیست که چنین وضعیتی تا ابد به همین شکل باقی خواهد ماند.

C-Max خودروی هیبریدی جدید کمپانی فورد است. نام آن مثل «Prius» مسخره و نامتعارف است! ولی ماموریت آن جدی و مهم است: تبدیل شدن به رقیبی جدی برای پریوس و شاید حتی فرستادن آن به مقام دوم! قضاوت با مشتریان خواهد بود و البته شما خوانندگان زومیت که می‌توانید ویدئوی بررسی کامل قابلیت‌های این خودرو را در زیر مشاهده نمایید.

امروزه جهان فناوری با جهان اتومبیل‌ها گره خورده است. تکنولوژی به کار رفته در داخل یک خودرو با توجه به میزان کارایی که دارد می‌تواند در میزان فروش آن بسیار تاثیرگذار باشد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های خودروهای مدرن کمپانی‌های بزرگ بخش دستیار کامپیوتری آن است که هشدارهای لازم را در موارد مختلف به راننده ابلاغ می‌کند. بسیاری معتقدند که این دستیارها نتوانسته‌اند میزان سوانح رانندگی را کاهش دهند، اما با تمام این اوصاف مشتریان بسیار به این فناوری‌ها علاقه‌مند شده‌اند. آمار و ارقام حاکی از آن هستند که تقریبا دو سوم کسانی که قصد خرید خودرو را دارند، می‌گویند که دوست دارند اتومبیلشان به تکنولوژی دستیار رانندگی مجهز باشد.

ford-c-max-hybrid-car-mid

نظر شما در ای رابطه چیست؟ آیا قابلیت‌های جانبی خودرو برای شما نیز مهم هستند، یا شما از آن دسته افراد هستید که فقط به قدرت موتور، استحکام بدنه و سرعت اهمیت می‌دهند؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات