گوگل شرکت بافرباکس را خرید تا سیستم فروش آنلاین خود را گسترش دهد

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
گوگل یک بار دیگر، علاقه خود به کسب و کار آنلاین را نشان داد، این بار غول جستجوی اینترنتی دنیا، یک استارت‌آپ کانادایی به نام BufferBox را از آن خود کرده است. این شرکت که 2 سال از زمان شروع به کارش می‌گذرد در زمینه سرویس جعبه‌های پستی قفل شدنی فعالیت می‌کند، سرویس که به خریداران آنلاین این امکان را می‌دهد بجای تحویل کالا درب منزل یا محل کار، محصول خریداری شده را از اماکن عمومی مانند دانشگاه‌ها یا مراکز خاص دریافت کنند. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات

قفسه قفل‌دار یا Locker در واقع مکانی است که جعبه‌های پستی قفل‌دار در آن مکان قرار می‌گیرند تا خریداران آنلاین بتوانند، کالای خریداری شده خود را هر زمان که تمایل داشتند و از طریق این قفسه ها دریافت کنند، بدون اینکه مجبور باشند در زمان تحویل کالا حتما در مکان خاصی حضور داشته باشند. این قفسه ها معمولا در اماکن عمومی قرار می‌گیرند تا کاربر به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد.

آمازون پیش از این در مکان‌های مختلفی این قفسه‌ها را قرار داده است و کاربران این فروشگاه بزرگ اینترنتی می‌توانند در صورت تمایل یکی از این مکان‌ها را برای دریافت کالا انتخاب نمایند.

تک کرانچ گزارش کرده که گوگل، 17 میلیون دلار بابت خرید Bufferbox هزینه خواهد کرد، هنوز هیچ کدام از دو شرکت بافرباکس و گوگل در رابطه با مبلغ توافق‌نامه صحبتی به میان نیاورده‌اند، اما یکی از مهندسین گوگل اعلام کرده که تیم 10 نفره بافرباکس، برند آنها و سرویس‌هایش برای ارائه قابلیت‌های تازه، به کار خود ادامه خواهند. بدون شک منابع گوگل باعث ایجاد اشتیاق بیشتر در این شرکت شده و آنها می‌توانند با توان بیشتری به کار خود ادامه دهند.

گوگل با این اقدام، تجارت آنلاین خود را گسترش داده و امکانات بیشتری را به خریدارن ارائه خواهد کرد، که موجب ارتقاء کیفی سرویس‌های آنلاین این شرکت خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات