مسابقه آهنگ‌سازی اکس‌میکس/ جوایز: ۹ دستگاه از محصولات اپل

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
علاقه‌مندان به آهنگ‌سازی کمتر از یک ماه فرصت دارند تا در مسابقه اینترنتی «اکس‌میکس» شرکت کنند و شانس برنده شدن محصولات اپل را بدست آوردند.
تبلیغات

این مسابقه توسط شرکت یونیلیور، صاحب امتیاز برند Axe (از برندهای محصولات بهداشتی و خوشبو کننده‌های بدن)، برگزار می‌شود. سه دستگاه آی‌فون ۴ اس، سه دستگاه آی‌پاد تاچ و سه عدد آی‌پاد شافل، جوایز این مسابقه را تشکیل می‌دهند.

کاربرانی که مایل به شرکت در این مسابقه هستند، نخست باید در سایت «اکس‌میکس» ثبت‌نام و یک حساب‌کاربری در آن باز کنند. شرکت‌کنندگان سپس باید در صفحه اصلی سایت، یکی از سه سبک پاپ، راک یا رپ را برای موسیقی خود انتخاب کنند. مرحله بعدی، ترکیب حداکثر چهار ریتم مختلف با هم است که این کار به‌سادگی و بدون داشتن مهارت خاصی در زمینه موسیقی، قابل انجام خواهد بود. این ریتم‌های تکرار شونده، ساختار اصلی موسیقی تولید شده را تشکیل می‌دهند.

prize axe

پس از این مرحله، نوبت به بخش تبلیغاتی مسابقه می‌رسد: در اینجا شرکت‌کننده باید صدای «پیس‌پیس» اسپری‌های اکس را بنا به سلیقه و زمان‌بندی دلخواه خود، با آهنگ به‌دست‌آمده در مرحله پیشین، ترکیب (یا میکس) کند. پس از طی کردن این مراحل و در صورت رضایت کاربر از نتیجه، وی می‌تواند یک جلد برای موسیقی انتخاب کند و آهنگ را بر روی سایت مسابقات قرار دهد. از اینجا به بعد، شرکت‌کننده باید به تبلیغ آهنگ ساخته خودش بپردازد که این کار از طریق فرستادن ایمیل یا اشتراک‌گذاری لینک موسیقی در شبکه‌های اجتماعی، قابل انجام است. هر چه کاربران بیشتری به آهنگ ساخته‌شده گوش فرا دهند و امتیاز بیشتری به آن بدهند، شانس پیروزی شرکت‌کننده افزایش خواهد یافت.

axemixprocess-03

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه «اکس‌میکس»، تنها تا پایان آذر ماه برای ثبت‌نام و تبلیغ آهنگ‌های خود فرصت دارند.

برای شرکت در مسابقه به وب سایت Axemix.ir مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات