چرا به یکباره همه عاشق مایکروسافت شدند؟

جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
احتمالاً مهم‌ترین دلایل محبوبیت کم‌سابقه مایکروسافت طی هفته‌های اخیر، به نوآوری در سیستم‌عامل‌های ویندوز ۸ و ویندوزفون ۸، حضور جدی این شرکت در بازار سخت‌افزار به همراه تبلت سرفیس و کمپین‌های تبلیغاتی گسترده Bing ارتباط دارد. تبلیغات گسترده، کنفرانس‌های متعدد، تیزرهای آموزشی و محصولات توانمند این شرکت باعث ایجاد دیدگاه‌های مثبت در مصرف‌کنندگان نهایی شده است.
تبلیغات

در حال حاضر مایکروسافت به خاطر نوآوری‌هایی که اخیراً روی سیستم‌عامل و محصولات خود داشته، به بالاترین سطح شناخت کاربران نسبت به محصولاتش طی ۲۱ ماه اخیر رسیده است.

مایکروسافت طی ماه‌های اخیر همه رسانه‌ها را زیر بمب باران تبلیغات محصولاتی همچون تبلت سرفیس و ویندوز ۸ قرار داده است. به نظر می‌رسد بخش مارکتینگ این شرکت عملکرد خوبی داشته و مشتریان به خوبی تحت تأثیر محصولات جدید مایکروسافت قرار گرفته‌اند.

موتور جستجوی Bing نیز در این ماه به بهترین وضعیت خود طی ۲ سال اخیر رسیده است و کاربران بیشتری نسبت به آن شناخت پیدا کرده‌اند.

YouGov BrandIndex با پرسش از ۵ هزار نفر، آماری از شناخت کاربران نسبت به مایکروسافت، بینگ و ویندوز بدست آورده است که در ادامه نتیجه آن را مشاهده می‌کنید. پرسش آن‌ها به این شکل بوده است آیا شما چیزی در رابطه با این برند‌ها در هفته‌های اخیر توسط تبلیغات، اخبار یا ازطریق دوستان و آشنایان شنیده‌اید؟

microsoft-buzz-score-chart

شما چطور؟ تبلیغات مایکروسافت را چطور ارزیابی می‌کنید و موفقیت محصولات این شرکت را تا چه حد محتمل می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات