یوگا، تلفن 5 اینچی فول‌اچ‌دی سونی، ممکن است به زودی معرفی شود

جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
اگر شایعات حقیقت داشته باشند، اچ تی‌سی و شارپ تنها تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند ۵ اینچی 1080p نخواهند بود. به نظر می‌رسد سونی در تلاش است تا تلفن ۵ اینچی یوگا را با مشخصات فنی قوی وارد بازار کند.
تبلیغات

شایعات بسیاری مبنی بر وجود تلفن هوشمند ۵ اینچی سونی با نام رمز یوگا (Yoga) به گوش می‌رسد، تلفنی که قرار است با رزولوشن 1080p یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل وارد بازار شود. تصویر و مشخصات فنی این تلفن توسط یک بلاگ سویسی اندروید و PocketDroid منتشر شده‌اند و براساس گزارش این بلاگ‌ها قیمت گذاری سونی به نحوی خواهد بود که مشتریان، یوگا را به تلفن J Butterfly اچ‌تی‌سی ترجیح خواهند داد.

اگر این اطلاعات صحت داشته باشند مشخصات فنی یوگا شباهت زیادی به J Butterfly دارد. براساس تصاویری که از این تلفن به بیرون درز کرده، یوگا بدنه یکپارچه‌ای داشته و امکان تعویض باتری در آن وجود ندارد.

هرچند تلفن یوگا از نظر طراحی شباهت‌هایی با مدل‌های اکسپریا این شرکت دارد اما بدنه یکپارچه و عدم پوشش قابل تعویض پشت گوشی باعث شده تا این تلفن از نظر طراحی کلی با دیگر تلفن‌های سونی متفاوت باشد.

یوگا علاوه بر نمایشگر ۵ اینچی 1080p دارای ۲ گیگابایت حافظه RAM، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی است.

اگر سونی بتواند به‌زودی این تلفن را وارد بازار کند، احتمالاً با یک محصول خوش ساخت رو‌به‌رو خواهیم شد که ترکیبی از سخت‌افزار قدرتمند و جدیدترین نسخه اندروید را به همراه خواهد داشت. بعید است که یوگا مجهز به اندروید ۴.۲ باشد اما احتمال استفاده از اندروید ۴.۱ محتمل است.

سی‌نت معتقد است که سونی احتمالاً این تلفن را در نمایشگاه CES که ابتدای سال آینده میلادی (حدود ۲ ماه دیگر) برگزار خواهد شد، رونمایی خواهند نمود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات