با پاک‌کننده Canless Hurricane کیبورد خود را به سادگی و به بهترین شکل تمیز کنید

پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
Canless Cleaner یک پمپ هوای قابل حمل است که می‌تواند بسیار بهتر از اسپری‌های هوا کیبورد کامپیوترتان را تمیز کند. این دستگاه با هر بار شارژ می‌تواند به مدت ۱۲ دقیقه هوا را با سرعت ۲۰۰ مایل بر ساعت پمپ کند و طوفان سندی به راه بیاندازد.
تبلیغات

برای پاک کردن کیبورد کامپیوترتان از آشغال‌ها و پرزهایی که در لابلای کلید‌های آن وجود دارند، بهترین گزینه استفاده از اسپری هوا است. این اسپری‌ها با فشار هوا، آشغال‌های ریز را از زیر کلیدهای کیبورد خارج کرده و بدون دردسر دستگاه شما را تمیز می‌کنند. اما اگر از خرید مداوم این اسپری‌ها خسته شده‌اید این پمپ هوای دستی که می‌تواند هوا را با سرعت ۲۰۰ مایل بر ساعت از خود خارج کند، راهکار خوبی است.

این دستگاه با یک بار شارژ می‌تواند ۱۲ دقیقه کار کند. اگر بخواهیم آن را با اسپری‌های معمولی مقایسه کنیم باید بگوییم که با هر بار شارژ می‌تواند به اندازه ۲۰ اسپری هوا کار کند. اگر روی تمیز بودن کامپیوترتان وسواس دارید و پول زیادی صرف خرید اسپری هوا می‌کنید می‌توانید یک بار برای همیشه این دستگاه را (که قیمت بین ۸۰ تا ۱۰۰ دلار دارد) خریداری نمایید و از داشتن کامپیوتری تمیز لذت ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات