آفیس مایکروسافت برای آیفون، آیپد و اندروید عرضه می‌شود

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
بله حقیقت دارد، آفیس مایکروسافت - محبوب‌ترین و کاملترین مجموعه نرم‌افزاری اداری دنیا - برای آیفون، آیپد و اندروید عرضه می‌شود. پیش از این شایعات بسیاری مبنی بر تلاش مایکروسافت در عرضه مجموعه آفیس برای آیپد منتشر شده بود، اما مایکروسافت همیشه در رابطه با وجود آن سکوت کرد، حال منابع مختلفی گزارش کرده‌اند که مایکروسافت برای انتشار آفیس در پلتفرم‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده است و در ابتدای سال ۲۰۱۳ نسخه مخصوص iOS و اندروید آفیس را منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

براساس گزارش ورج، آفیس موبایل (Office Mobile) ابتدا به شکل مجانی عرضه خواهد شد و به کاربران اندروید و iOS امکان مشاهده فایل‌های ساخته شده با آفیس را در موبایل و تبلت فراهم می‌کند. برای استفاده از آفیس موبایل همانند اسکای درایو و وان‌نوت به اکانت مایکروسافت نیاز خواهید داشت. در ابتدای زمان انتشار این محصول، کاربران می‌توانند با اکانت مایکروسافت خود تنها به مشاهده فایل‌های ورود، پاورپوینت و اکسل بپردازند، اما اگر اشتراک ماهیانه را پرداخت کنند می‌توانند از قابلیت ویرایش و ایجاد فایل‌ها بهره‌مند شوند.

کاربران iOS ازطریق نرم‌افزار Office Mobile قادر خواهند بود تا با پرداخت وجه مربوطه، مشترک سرویس آفیس ۳۶۵ مایکروسافت شوند. براساس این گزارش نسخه موبایل آفیس که تحت اندروید و iOS عرضه خواهد شد، اختلاف بسیاری کمی با نسخه دسکتاپ آفیس داشته و از بسیاری از امکانات آن پشتیبانی می‌کند.

براساس اظهارات نماینده مایکروسافت در کشور چک، آفیس ۲۰۱۳ در ابتدای سال آینده و در ماه مارچ رسما منتشر خواهد شد. اطلاعات بدست آمده نشان می‌دهند که این مجموعه ابتدا در اواخر ماه فوریه برای کاربران iOS و سپس در اوایل ماه مارچ برای اندروید منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات