همکاری مشترک سامسونگ با یاهو برای ایجاد تعامل بیشتر در تلویزیون‌های هوشمند

سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ قصد دارد به کمک یاهو موقعیت‌های تازه‌ای را برای ارائه محتوا به کاربران تلویزیون‌های خود ایجاد کند.
تبلیغات

براساس این توافق‌، سرویس تعاملی پخش یاهو که از SoundPrint (فناوری تشخیص خودکار محتوا) قوت گرفته، قرار است با پلتفرم SyncPlus سامسونگ یکپارچه شود تا موقعیت‌های تازه‌ای برای کشف محتوا به وجود آمده و سطح تازه‌ای از تعامل بین برنامه‌های تلویزیونی، تبلیغ‌کنندگان و کاربران ایجاد شود.

یاهو اعلام کرده که با سامسونگ توافق کرده تا به کاربران تلویزیون‌ سامسونگ،‌ محتوای مناسب که مکمل برنامه‌های تلویزیونی و تیزرهای تبلیغاتی است را ارائه کند. به عنوان مثال اگر شما در حال تماشای مسابقه ورزشی هستید، یک پیغام کوچک در گوشه تصویر تلویزیون برایتان نمایش داده می‌شود که از شما می‌پرسد: «چه کسی برنده این مسابقه می‌شود؟ همین الان رای دهید.»

علاوه بر این یاهو و سامسونگ در تلاش هستند تا با شبکه‌های تلویزیونی مانند نشنال جئوگرافیک همکاری نموده و محتوای تکمیلی شامل تبلیغات، بازی‌های تعاملی و غیره را برای برنامه‌های آنها ارائه کنند.

یاهو و سامسونگ پیش از این نیز با یکدیگر تیم شده بودند تا بهترین محتوای وب را به تلویزیون‌های هوشمند بیاورند. حال با این قرارداد تازه همکاری دو شرکت گسترش یافته، تا محتوای غنی‌تری را به کاربران ارائه کرده از جنبه‌های تبلیغاتی آن سود ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات