معرفی ۶ اپلیکیشن که نباید از دست دهید!

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۱
مطالعه 4 دقیقه
بدون توجه به اینکه تلفن‌همراه شما از چه سیستم‌عاملی بهره می‌برد، احتمالاً استفاده از این گجت بخش زیادی از زمان شما را به‌ خود اختصاص می‌دهد. هر چقدر از تلفن‌همراه خود در زمینه‌های مختلف بیشتری استفاده کنید، متوجه می‌شوید که بازهم اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که کارآیی دستگاه شما را ارتقاء می‌دهند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با ۶ اپلیکیشن جالب و کاربردی آشنا شوید.
تبلیغات

Pandora

6-apps-dont-want-to-miss-1

پاندورا، اپلیکیشن موسیقی و رادیو، در هفته‌های گذشته، اپلیکیشن موبایل خود را بروز رسانی کرده است و سرانجام امکانات موجود در سرویس تحت وب را به اپلیکیشن موبایل خود نیز آورده است.

این به‌روزرسانی، بزرگ‌ترین بهبود اعمال شده از زمان ساخت پاندورا محسوب می‌شود. تغییرات ایجاد شده، دسترسی کاربر به ایستگاه‌های رادیویی مختلف را آسان‌تر کرده‌ است. امکان تغییر نام ایستگاه‌های تازه معرفی شده و مشاهده جزئیات ایستگاه‌ها از دیگر ویژگی‌های بروز رسانی جدید محسوب می‌شوند.

علاوه بر موارد فوق، می‌توانید با وارد کردن نام هنرمند، ژانر یا نام قطعه موسیقی مجموعه‌ای از ایستگاه‌های مرتبط را دریافت کنید.

Sanpchat

اسنپ‌چت، این هفته برای اندروید نیز ارائه شد. اپلیکیشین ارسال عکس، که به کاربران خود اجازه می‌دهد عکس‌هایی با تاریخ انقضاء برای دوستان خود ارسال کنند. برای مثال شما می‌توانید عکسی را برای دوست خود ارسال کنید که مهلت ماندگاری آن ۱۰ ثانیه است. پس از اتمام زمان تعیین شده (۱۰ ثانیه)، عکس از هر دو دستگاه حذف خواهد شد. ایده جالبی است. نه؟

جستجوی صوتی گوگل برای iOS

6-apps-dont-want-to-miss-4

گوگل، سرویس جستجوی صوتی خود برای iOS را بروز رسانی کرده که تجربه‌ای مشابه با همین سرویس را در اندروید ۴.۱ برای کاربران iOS به ارمغان می‌آورد و مستقیماً سیری اپل را به مبارزه می‌طلبد.

از این به بعد این تنها شما نیستید که برای جستجو‌ها با تلفن خود صحبت می‌کنید، بلکه آیفونتان نیز به شما پاسخ داده و نتایج جستجو را با صدای بلند برای شما می‌خواند. با توجه به اینکه جستجوهای انجام شده براساس نمودار دانش گوگل (Google Knowledge Graph) انجام می‌شوند، نتایج جستجوهای شما هوشمندانه‌تر از گذشته نیز هستند.

لینک دانلود Google Search از آیتیونز

Threadlife

6-apps-dont-want-to-miss-5

استارتاپ جدیدی که Threadlife نامیده شده ، ویدئوهای کوتاهی را که Stiches نامیده می‌شوند به یکدیگر متصل کرده و ویدئویی طولانی‌تر با نام Thread را ایجاد می‌کند. به کمک این اپلیکیشن‌ رایگان شما می‌توانید تمام ویدئوهای خود را پشت سرهم و به ترتیب زمانی مشاهده کنید یا با تکه‌تکه کردن آن‌ها، تنها ویدئوهای خاص را ببینید.

لینک دانلود Threadlife از آیتیونز

Livestream

لایو‌استریم، اپلیکیشن Livestream for Producers خود را با امکان پخش زنده، برای اندروید،به‌روزرسانی کرده است. نسخه جدید این اپلیکیشن، به کمک ویژگی‌های بخش زنده ویدئویی (Live Video-Streaming) و وبلاگ‌نویسی زنده (Live Blogging) به شما امکان می‌دهد که نوشته، تصاویر و ویدئوهای خود را بدون درنگ منتشر کنید.

لایو‌استریم، هفته گذشته، دوربین SandyCam خود را نیز راه‌اندازی کرده که به‌طور زنده ویدئوهای مربوط به طوفان سندی را از فراز نیویورک نمایش می‌دهد.

Check The Weather

اپلیکیشن‌های آب‌و‌هوا برای iOS کم نیستند اما، این یکی شاید سریع‌ترین آن‌ها باشد. با اجرای نرم‌افزار، موقعیت شما شناسایی شده و دمای هوای فعلی به همراه نمودار وضعیت‌ جوی ساعت‌های آینده روز، پیش‌بینی آب‌و‌هوای سه روز آینده و زمان طلوع و غروب خورشید در شمایل یک ویجت کوچک نمایش داده می‌شود. صفحه اصلی را به سمت راست بکشید تا جزئیات شرایط جوی ساعات آینده را مشاهده کنید. برای مشاهده پیش‌بینی آب‌و‌هوای روزهای آینده به صورت جزئی‌تر نیز، صفحه‌ اصلی را به سمت چپ بکشید. اگر تمایل به مشاهده تصاویر ماهواره‌ای دارید، کافی‌است، صفحه اصلی را از پایین به بالا بکشید.

Check The Weather، با مصرف داده‌‌های اینترنتی کم، اطلاعات آب‌و‌هوایی مهم را در یک رابط‌ کاربری زیبا و ساده دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

از کدام یک از اپلیکیشن‌های معرفی شده استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را با ما در میان بگذارید. اگر اپلیکیشن‌های جدید خوب می‌شناسید آن‌ها را در بخش نظرات با دوستان زومیتی خود به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات