سامسونگ در حال طراحی و آزمایش تراشه گلکسی اس ۴ است

یک‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
گزارش ها حاکی از آن هستند که سامسونگ تلفن گلکسی اس ۴ را در نیمه اول سال ۲۰۱۳ وارد بازار خواهد کرد. یک روزانه کره‌ای گزارش نموده که سامسونگ تولید سیستم‌-روی-یک‌-چیپ بعدی خود را آغاز کرده است. نسل بعدی تلفن گلکسی اس مجهز به تراشه‌ای با نام رمز Adonis و از سری Exynos 5400 خواهد بود.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده توسط یک روزنانه کره‌ای، تلفن گلکسی اس ۴ سامسونگ در نیمه اول سال ۲۰۱۳ وارد بازار خواهد شد. تراشه Adonis در حال آزمایش و بررسی است و انتظار می‌رود تا اواخر سال جاری نهایی شود.

این سیستم-روی-یک-چیپ (SoC)، چهار هسته‌ای بوده و لیتوگرافی آن ۲۸ نانومتری است. اطلاعات بدست آمده نشان می‌دهند که معماری Adonis مبتنی بر Cortex-A15 خواهد بود.

همچنین اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهند، سامسونگ قصد دارد تلفن Galaxy S4 را در فوریه سال ۲۰۱۳ و در نمایشگاه MWC بارسلونا معرفی کند. 

همانطور که می‌دانید تلفن گلکسی اس ۳ پرفروش‌ترین تلفن اندرویدی دنیا است. سامسونگ بیش از ۳۰ میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش رسانده است. حال باید منتظر ماند و دید نسل بعدی این تلفن چگونه عمل خواهد کرد و آیا می‌توانند رکورد فروش گلکسی اس ۳ را بکشند یا خیر؟

انتظارات شما از گلکسی اس ۴ چیست؟ دوست دارید چه تغییراتی در این تلفن اعمال شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات