نسل بعدی Xbox مایکروسافت تا پیش از تعطیلات آخر سال 2013 راهی بازار خواهد شد

جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
بلومبرگ طی گزارشی اعلام کرده که نسل بعدی کنسول بازی Xbox مایکروسافت در تعطیلات آخر سال آینده راهی بازار خواهد شد. بلومبرگ مدعی است که این خبر را از منابع آگاه داخل مایکروسافت به دست آورده است. در صورت صحت این خبر جمعه سیاه 2013 جمعه ایکس‌باکس 720 خواهد بود. در ادامه با جزئیات بیشتر مربوط به این گزارش همراه زومیت باشید.
تبلیغات

Xbox 360 مایکروسافت همچنان فروش بسیار خوبی دارد و فقط در جمعه سیاهی که پشت سر گذاشتیم 750 هزار واحد از این کنسول بازی به فروش رسید. ولی این بدان معنا نیست که این غول نرم‌افزاری روی پلتفرم نسل بعدی کنسول بازی خود کار نمی‌کند.

بلومبرگ بنا به اظهارات برخی منایع از داخل مایکروسافت، اعلام کرده که این کمپانی قصد دارد تا نسل بعدی ایکس‌باکس را در موسم تعطیلات سال آینده روانه بازار کند. در صورت صحت این خبر از همین الان می‌توان گفت که جمعه سیاه سال آینده جمعه ایکس‌باکس جدید خواهد بود.

بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت و سونی هر دو تصمیم دارند تا نسل بعدی کنسول‌های خود را در سال آینده ارائه نمایند و پیش از این نیز شایعاتی وجود داشت که ایکس‌باکس 720 اواخر سال 2013 روانه بازار خواهد شد. همچنین گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که احتمالاً مایکروسافت نسخه کوچک‌تری از کنسول خود را در قالب یک ست‌تاپ باکس با نام Xbox TV نیز معرفی خواهد کرد تا بتواند با Apple TV و Google TV به رقابت بپردازد.

بلومبرگ معتقد است که مایکروسافت ترجیح می‌دهد کنسول جدید خود را به جای آن که در یک نمایشگاه بزرگ مثل E3 معرفی کند، طی رویدادی اختصاصی از آن رونمایی کند. این گزارش هیچ جزئیاتی درباره قابلیت‌ها و ویژگی‌های ایکس‌باکس بعدی را ارائه نمی‌کند ولی مطمئناً یکپارچگی بیشتری با تکنولوژی حرکتی کینکت را شاهد خواهیم بود و باید منتظر سرویس‌های مبتنی بر سرگرمی نیز باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات