اپرا تبلت سرفیس مایکروسافت را شبیه به مرسدس بنز می‌داند!

یک‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
اپرا یکی از افراد تاثیرگذار امریکایی، ظاهرا آنقدر از تبلت سرفیس مایکروسافت راضی است که آن را شبیه مرسدس بنز می‌داند!
تبلیغات

هفته پیش تبلت معروف مایکروسافت، Surface عرضه شده و عموم منتقدین نظر مثبتی نسبت به آن داشتند. هنوز مایکروسافت آمار دقیقی از فروش سرفیس ارائه نکرده است، اما انتظار نمی‌رود که فروش این تبلت به این زودی‌ها به آیپد برسد، اما شاید نظر مثبت افراد تاثیر گذار در بین مردم، مانند Oprah Winfrey به فروش سرفیس کمک بزرگی کند.

خانم اپر وینفری تهیه کننده، بازیگر، مجری، خیرخواه و از مشهورترین و مطرح‌ترین مجری‌های تلویزیونی آمریکا و جهان است. او در بین مردم جهان و مخصوص امریکا محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارد و بسیاری به گفته‌های او اعتقاد ویژه‌ای دارند.

تبلت سرفیس مایکروسافت هنوز در حد محصولات خوبی مثل آیپد مورد توجه قرار نگرفته و کمپانی سازنده نیز در مورد فروش آن اطلاعاتی ارائه نکرده است. اما محصول مایکروسافت با استقبال خوبی مواجه شده است. به عنوان مثال اپرا وینفری یکی از افراد مشهوری است که به اظهار نظر مثبت خود در مورد این محصول پرداخته است.

اپرا نظر مثبتی در مورد این تبلت دارد و آن را به عنوان یکی از بهترین محصولات سال 2012 قلمداد می‌کند و می‌گوید:

این تبلت حسی شبیه مرسدس بنز به من می‌دهد.

وی در فهرست وسایل و اختراعات مورد علاقه‌اش در سال 2012، تبلت سرفیس را هم قرار داده است.

صفحه کلید کاملی که در پوشش تبلت قرار دارد، کارها را ساده می‌کند، استفاده از تکیه‌گاه جالب تبلت برای تماشای فیلم یا گفت‌وگو با دوستان توسط Skype بسیار لذت‌بخش است و وزنی کمتر از 1.5 پوند (برابر با 680 گرم)، آن را به عنوان یک جایگزین عالی برای لپ‌تاپ بدل می‌کند.

تبلت Surface تنها گجت رده متوسط و قابل بحث در فهرست اقلام مورد علاقه‌ی اپرا است، با این حال در لیست وسایل مورد علاقه اون دوچرخه‌ی الکتریکی 1800 دلاری Jeston و تلویزیون 500 دلاری Bose TV نیز به چشم می‌خورند.

طرفداران اپل هم باید خوشحال باشند چرا که اپرا در فهرست نهایی بهترین‌های سال 2010 از آیپد نام برده است و در سال گذشته هم یک برنامه بلند در مورد آن به نمایش گذاشته بود.

کلمات قادر به بیان آنچه من در کار با این وسیله‌ی عالی (تبلت سرفیس) حس می‌کنم نیستند. من واقعاً فکر می‌کنم که تا بحال تبلت سرفیس بهترین اختراع قرن بوده است.

شما چقدر با نظرات اپرا موافق هستید؟ تبلت سرفیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات