آزمایش پرتاب تبلت‌های نکسوس ۷، آیپد مینی و آیپد ۳ از ارتفاع برروی سنگ‌فرش

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
آیپدمینی، تبلت ۷.۹ اینچی اپل وارد بازار شد و تقریبا تمام وب‌سایت‌هایی که آن را مورد ارزیابی و بررسی تخصصی قرار دادند از کیفیت ساخت بسیار بالای آن خبر دادند، اما این تبلت ۳۲۹ دلاری اگر از دستتان برروی زمین بیافتد، چه اتفاقی برایش خواهد افتاد؟ در ادامه ویدیو مربوط به آزمایش گروهی تبلت‌های نکسوس ۷، آیپد ۳ و آیپد مینی را که توسط SquareTrade انجام شده، مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

اسکوئرترید برای اینکه شرایط آزمایش یکسان باشد از رباتی به نام ربات پرتاب برای رها کردن تبلت‌ها از ارتفاع استفاده نموده است.

وقتی آیپد مینی از لبه با زمین برخورد کرد، آسیب کمی دید و توانست سربلد از آزمایش بیرون بیاید و تنها بخشی از لبه که به زمین برخورد کرده بود آسیب دید، اما لبه صفحه نمایش نکسوس ۷ آسیب دید و به آیپد ۳ نیز آسیب جدی وارد شد و قسمت‌های مختلف صفحه نمایش شکست.

اما وقتی به آزمایش پرتاب مستقیم صفحه نمایش به زمین می‌رسیم، به آیپد مینی آسیب جدی وارد شد و قسمت‌های مختلف صفحه نمایش شکست، بطوری که اگر این اتفاق برای کاربر آیپد مینی رخ دهد باید حتما صفحه نمایش را تعویض کند. همین اتفاق برای آیپد ۳ نیز رخ داد، اما نکسوس ۷ از این آزمایش سر بلند بیرون آمد و حتی زمانی که نمایشگر بطور مستقیم به زمین برخورد کرد باز هم آسیب جدی به تبلت وارد نشد.

اما اگر تبلت از دستتان به آب بیافتد چه رخ می‌دهد؟ به نظر می‌رسد آیپد مینی اگر ۱۰ ثانیه در آب بماند نیز اتفاقی برایش رخ نمی‌دهد. آیپد ۳ نیز در همین فاصله زمانی زنده از آب بیرون می‌آید اما بعضی از قسمت‌های به خوبی کار نمی‌کنند. اما نکسوس ۷ پس از خیس شدن آسیب جدی دیده و دیگر کار نمی‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات