اپل مدیر مسئول سرویس نقشه را اخراج می‌کند

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
سرویس مشکل ساز نقشه اپل که در iOS 6 جایگزین نقشه گوگل شد، تنها موجب نارضایتی کاربران نشده و براساس گزارش بلومبرگ حداقل باعث اخراج مدیر ارشد این سرویس در اپل نیز خواهد شد. براساس این گزارش ریچارد ویلیام‌سن مدیر مسئول نقشه اپل از این شرکت اخراج می‌شود. ادی کیو معاون ارشد مدیرعامل اپل، حکم اخراج ویلیام‌سن را صادر کرده است.
تبلیغات

زمانی که در ماه گذشته اسکات فورستال اخراج شد، مسئولیت سرویس‌های نقشه و سیری به عهده ادی‌کیو واگذار گردید. براساس گزارش بلومبرگ، ادی کیو، مدیر تازه سرویس نقشه، تمام تلاش خود را می‌کند تا هرچه سریع‌تر مشکلات مربوط به سرویس نقشه را مرتفع کند. او به شرکای تجاری اپل در تأمین اطلاعات مورد نیاز این سرویس مانند تام تام فشار آورده تا هرچه سریع‌تر اطلاعات اشتباه را اصلاح کنند.

اپل به خاطر مشکلات مربوط به نقشه رسما از کاربران خود عذرخواهی کرد و شرکت‌های رقیب مانند نوکیا و گوگل از این فرصت استفاده کرده و به ساخت نقشه اختصاصی خود برای iOS 6 اقدام کردند. در همین راستا نوکیا از گوگل پیشی گرفت و زودتر سرویس نقشه خود را برای این سیستم‌عامل منتشر کرد، گوگل نیز خبر از چندین و چند بهبود تازه در سرویس نقشه خود داد و گزارش‌های منتشر شد که نشان می‌دادند سرویس نقشه گوگل در حال طی کردن آزمایش‌های نهایی است و به‌زودی منتشر می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات