شورولت در مدل‌های اسپارک و سونیک از منشی صوتی سیری اپل پشتیبانی خواهد کرد

سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی شورولت در نظر دارد تا دو مدل از مهم‌ترین خودروهای تولیدی خود را با منشی صوتی سیری اپل یکپارچه کند. دلیل این امر آن است که تا حد امکان بتوان کنترل نسبتا کاملی روی تلفن همراه در هنگام رانندگی به وجود آورد، بدون آن که آیفون یا آیپد شما ذره‌ای باعث حواس‌پرتی‌تان گردد. در ادامه با جزئیات بیشتر این برنامه آشنا خواهید شد.
تبلیغات

جنرال موتور اعلام کرد که مدل‌های ۲۰۱۳ شورولت اسپارک و سونیک از منشی صوتی Siri اپل پشتیبانی خواهند کرد. برای استفاده از این سیستم کافی است یک آیفون 4S یا آیفون ۵ مجهز به iOS 6 داشته باشید. آیفون شما از طریق بلوتوث با سیستم MyLink شورولت جفت شده و این امکان فراهم می‌گردد تا از طریق دکمه‌ای که روی فرمان خودرو تعبیه شده، حالت Eyes Free را در آیفون خود فعال نمایید. مُد Eyes Free، نمایشگر آیفون را غیرفعال می‌کند تا به هیچ وجه هوس نکنید در هنگام رانندگی به سراغ گوشی‌تان بروید!

پس از ایجاد ارتباط با استفاده از دستورات صوتی می‌توانید، تماس صوتی برقرار کنید، قطعات موسیقی را از کتابخانه آیتیونز اجرا کنید، متن پیام‌های کوتاه دریافتی را بشنوید یا پیامی را بخوانید و به شخص مورد نظر ارسال کنید و به قرارهای ملاقات ثبت شده در تقویمتان دسترسی پیدا کنید. اگر سوالی بپرسید که برای پاسخ دادن به آن نیاز به نمایش یک صفحه وب باشد، سیری از پاسخ‌دهی سرباز می‌زند تا مطمئن باشد که حواستان پرت نشده و شش دانگ به رانندگی می‌پردازید.

این کمپانی تولید خودرو همچنین اعلام کرد که نسخه جدیدی از سیستم MyLink را برای شورولت ایمپالا ارائه خواهد کرد که دارای چهار پوسته متفاوت است. دو پوسته Edge و Velocity برای جوانان و دو پوسته Contemporary و Main Street برای مادران پرمشغله و اهالی تجارت ارائه خواهند شد. همچنین یک نمایشگر ۸ اینچی لمسی نیز می‌تواند به صورت اختیاری روی این سیستم نصب شود که به شما این امکان را می‌دهد تا به طور همزمان به ۱۰ دستگاه مختلف از طریق بلوتوث یا USB متصل گردید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات