لنوو P770 روانه بازار چین خواهد شد: اندروید آبنبات پاستیلی و باتری 3500 میلی‌آمپرساعت

سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
لنوو نتوانسته موفقیت چشمگیر خود در بازار پی‌سی را در بازار گوشی‌های هوشمند تکرار کند. اما یکی از معدود کشورهایی که گوشی‌های هوشمند این کمپانی در آن فروش چشمگیری داشته، چین است. حال لنوو گوشی جدید P770 را با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی وارد بازار به‌شدت رو به رشد چین کرده است و به نظر می‌رسد تمرکز اصلی خود را روی این بازار معطوف کرده است.
تبلیغات

لنوو در صنعت گوشی‌های هوشمند چندان اسم و رسمی ندارد و نتوانسته آنچنان توفیقی در تولید این قبیل محصولات داشته باشد. تنها محصولات این چنینی لنوو که در ایالات متحده توانسته‌اند فروش اندکی داشته باشند، تبلت‌های Ideatab این کمپانی هستند. اما یکی از مناطقی که گوشی‌های هوشمند لنوو در آن فروش خوبی داشته‌اند، کشور چین است. این کمپانی به‌تازگی گوشی هوشمند P770 را در این کشور ارائه کرده است. مهم‌ترین مشخصات این گوشی عبارت‌اند از:

  • باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • نمایشگر ۴.۵ اینچ qHD یا همان ۹۶۰×۵۴۰
  • پردازنده دوهسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز
  • اندروید ۴.۱ آبنبات پاستیلی

با توجه به سابقه ضعیف لنوو در بازارهای غرب، به نظر نمی‌رسد گوشی جدید این کمپانی نیز بتواند در بازارهای ایالات متحده چندان توفیقی کسب کند، ولی شاید با توجه به بازار شدیدا رو به رشد گوشی‌های هوشمند در چین بتواند در این کشور آسیای دور سهم زیادی را از آن خود کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات