سونی تلفن اکسپریا P را با روکشی از طلای 24 عیار پوشاند تا آن را به یک تلفن لوکس بدل کند

یک‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
معمولاً تلفن‌های لاکچری یا لوکس، مشخصات سخت‌افزاری معمولی داشته و در عوض بدنه آن‌ها از طلا و جواهرات یا مواد کم‌یاب و گران‌قیمت ساخته می‌شوند.
تبلیغات

معمولاً تلفن‌های لاکچری یا لوکس، مشخصات سخت‌افزاری معمولی داشته و در عوض بدنه آن‌ها از طلا و جواهرات یا مواد کم‌یاب و گران‌قیمت ساخته می‌شوند. علاقمندان این دست از گجت‌های گران‌قیمت نیز بیشتر به ظاهر ابزار توجه دارند و کارایی آن‌ها در اولویت‌های بعدی است. اما شرکت‌های مختلفی نیز در دنیا فعالیت می‌کنند که گجت‌های مطرح بازار مانند آیفون و آیپدها را تغییر شکل داده و در بدنه آن‌ها از مواد گران‌قیمت استفاده می‌کنند. حال سونی خود دست به کار شده و گوشی سونی اکسپریا P را با طلای 24 عیار پوشانده است.

سونی سعی کرده تا کاربران علاقه‌مند به محصولات لوکس را به سمت تلفن خود جذب کند، با این تفاوت که این بار این افراد پول‌دار می‌توانند یک تلفن 2 هسته‌ای با نمایشگر 4 اینچ را تجربه کنند.

سونی قصد ندارد برندی شبیه به ورتو خلق کند و مدام محصولات لوکس تولید کرده و با یک نام خاص وارد بازار کند. در حقیقت این کمپانی ژاپنی با این اقدام خود تنها به‌دنبال آزمایش بازار است و فعلا تمایلی به ایجاد مدل تجارت جدید ندارد. به‌همین‌دلیل، است که تنها 15 دستگاه از این تلفن ساخته شده است.

سونی در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده:

ما همواره به‌دنبال روش‌های تازه برای بکارگیری مواد مختلف هستیم، ما ایده‌های متنوعی را دنبال کرده و به‌عنوان مثال سعی می‌کنیم تا بدنه باریک و طراحی یکپارچه اکسپریا P را که مجهز به پوشش پشت آلومینومی است برجسته کنیم، و چه چیز بهتر از طلای 24 عیار می‌تواند این کار را انجام دهد.

اگر تمایل دارید تا یکی از این تلفن‌های طلایی نه چندان ارزان را تهیه کنید باید مداوم به صفحه فیس بوک سونی نگاهی بیاندازید، چون این شرکت اعلام کرده که هفته آینده اطلاعات مربوط به نحوه فروش اکسپریا P طلایی منتشر خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات