توضیح ال جی درباره پشتیبانی نکسسوس ۴ از شبکه LTE

یک‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
چند روز پیش در زومیت شما را از وجود امکان استفاده از شبکه LTE در نکسسوس ۴ مطلع کردیم. اما دیروز LG در این باره توضیحاتی را اعلام کرد که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

وجود سخت افزار لازم برای اتصال به شبکه LTE در نکسسوس ۴ ما را به امکان دست یابی به سرعت بالاتر روی این گوشی امیدوار کرده بود. اما امروز یکی از سخنگوهای LG در این باره گفت:

ما برای اینکه بهترین امکانات را روی نکسسوس ۴ داشته باشیم، از همان چیپست قدرتمند Qualcomm Snapdragon که روی محصول 4G خودمان ، اپتیموس جی، به کار گرفته بودیم، استفاده کردیم. این چیپست تنها به صورت ترکیب پردازنده و مودم دردسترس بود و امکان استفاده از پردازنده تنها وجود نداشت.این مودم توانایی کار با شبکه 4G LTE را دارا است ، اما برای عملکرد خوب به دیگر قطعات ضروری مثل فیلتر و تقویت کننده سیگنال نیز نیاز است. بنابرین تنها ازطریق آپدیت نرم‌افزاری نمی‌توان به شبکه 4G دسترسی داشت.

این گفته ممکن است تعداد زیادی از هواداران نکسسوس ۴ را که به دست یابی به سرعت بالاتر ازطریق آپدیت نرم‌افزاری امیدوار بودند، ناامید کند. اما در طرف دیگر ماجرا استفاده از عناصر کمتر به معنی بهبود قیمت گوشی است.

این سخنگو ادامه داد:

با استفاده از این چیپست قدرتمند، نکسسوس ۴ به قدرت پردازش فوق‌العاده ای در حد اپتیموس جی دست می‌یابد، البته در شبکه 3G.

اما به هر حال بیایید امیدوار باشیم، کدام یک از شما می‌توانید روزی را تصور کنید که LG یا گوگل نسخه 4G نکسوس ۴ را معرفی کنند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات