فروش گلکسی نوت 2 سامسونگ در طول 2 ماه به 5 میلیون دستگاه رسید

یک‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
نسل دوم فبلت گلکسی نوت سامسونگ تنها در ماه اول نزدیک به 3 میلیون دستگاه فروش داشت و حال در ماه دوم، بیش از دو میلیون دستگاه دیگر از این تلفن/تبلت به فروش رفته و توانسته رکورد 5 میلیون دستگاه در طول دو ماه را برای این غول کره‌ای رقم بزند.
تبلیغات

هنوز به اوج فروش لوازم الکتریکی یعنی تعطیلات آخر سال نرسیده‌ایم که سامسونگ خبر فروش 5 میلیون دستگاه گلکسی نوت 2 را منتشر کرده است. یکی از مهمترین دلایل موفقیت سامسونگ در فروش نوت 2 مربوط به توزیع گسترده آن در سرتاسر جهان است. این تلفن در 128 کشور دنیا عرضه شده است.

مقاله‌های مرتبط:

بسیاری از کارشناسان فروش 5 میلیون دستگاه از گلکسی نوت 2 را آن هم در طول 2 ماه شگفت انگیز می‌دانند. در نظر داشته باشید که گلکسی نوت 1 در طول 5 ماه توانست به آمار 5 میلیون دستگاه برسد، و این بدین معناست که استقبال کاربران از گلکسی نوت 2 به مراتب بهتر از نسل اول این فبلت بوده است.

همانطور که پیش‌تر گفتیم تلفن پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس 3 نیز در ماه می توانسته رکورد فوق‌العاده فروش 30 میلیون دستگاه را بر جای بگذارد. حال با فروش خیره کننده گلکسی نوت 2، به نظر می‌رسد که سامسونگ در سه ماهه آخر سال نیز درآمد قابل ملاحظه‌ای بدست آورده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات