لومیا 920 نوکیا با استقبال بی سابقه روبرو شده است

یک‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
تقریباً تمام مکان‌هایی که تلفن لومیا 920 را پیش‌فروش کرده بودند از آلمان تا فنلاد و امریکا، همگی با استقبال بی سابقه کاربران رو‌به‌رو شده و تمامی موجودی خود را پیش‌فروش کرده‌اند. الیسا که یکی از عرضه کنندگان لومیا 920 در فنلاند است، اعلام کرده که تنها در فاز پیش‌فروش، 5,000 دستگاه از لومیا 920 را به فروش رسانده است.
تبلیغات

علاوه بر Elisa، دیگر سرویس دهنده‌های‌ مخابراتی فنلاند، DNA و Sonera نیز از تقاضای بسیار بالای این تلفن خبر داده‌ است.

مقاله‌های مرتبط:

    در همین راستا نوکیا اعلام کرده که در حال تولید لومیاهای بیشتر است و تلفن‌های بیشتری را برای ماه دسامبر آماده خواهد کرد. سرویس دهنده‌های مطرح مخابراتی مانند AT&T در وب سایت خود و درمقابل نام لومیا 920 عبارت «همه موجودی به فروش رفت» را ذکر کرده‌اند.

    یک وب سایت چینی نیز گزارش کرده که نوکیا در 20 روز اول عرضه لومیا 920 بیش از 2.5 میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش رسانده است.

    لومیا 920 در امریکا و اروپا نیز مورد استقبال بی سابقه‌ای قرار گرفته و در این مکان‌ها نیز تمام لومیاهای آماده شده به فروش رسیده‌اند. به‌دنبال استقبال بی‌سابقه از تلفن لومیا 920 نوکیا ارزش سهام این شرکت حدود 8% افزایش یافته و به 3.56 دلار برای هر سهم رسیده است.

    nokia stock

    فروش بی سابقه لومیا 920 و استقبال کاربران از این تلفن، نوید آینده‌ امیدوارکننده‌ای را به نوکیا می‌دهد، نوکیایی که هر آنچه در توان داشته در این تلفن ارائه کرده و همه امیدش به سری جدید لومیا است.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات