نکسوس 4 در کمال تعجب می‌تواند باند فرکانسی خاصی از شبکه LTE را پشتیبانی نماید

جمعه ۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
چشم اسفندیار گوشی نکسوس جدید گوگل و ال‌جی عدم پشتیبانی از شبکه LTE بود. اما حالا به لطف دوستانمان در انجمن XDA متوجه شده‌ایم که این گوشی هوشمند در کمال تعجب از باند فرکانسی چهارم شبکه 4G پشتیبانی کرده و امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت را فراهم می‌اورد. در ادامه با جزئیات بیشتر آشنا خواهید شد.
تبلیغات

توسعه‌دهندگان انجمن XDA نشان داده‌اند که نکسوس ۴ می‌تواند باند فرکانسی خاصی از شبکه 4G را پشتیبانی نماید. آزمایش آنها نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند می‌تواند شبکه LTE را تشخیص داده و با وجود آن که از تقویت‌کننده سیگنال و فیلتر بی‌بهره است، می‌تواند به شبکه LTE متصل گردد.

همان طور که در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید آنها توانسته‌اند نکسوس ال‌جی را به سادگی مجبور به اتصال به باند فرکانسی ۴ شبکه LTE که در محدوده ۱۷۰۰ تا ۲۱۰۰ مگاهرتز است، نمایند. این باند در سرویس‌دهندگان Telus و Rogers کانادا و AT&T ایالات متحده قابل دسترس است.

گوگل به خاطر آن که قصد داشت این محصول در سطح بین‌المللی فروش خوبی داشته باشد، در این گوشی قید پشتیبانی از LTE را زد تا قیمت مناسب‌تری داشته باشد. اما برای خوره‌های تکنولوژی فرصت استفاده از شبکه 4G روی این گوشی وجود دارد تا با چنین ترفندهایی بتوانند به اینترنت پرسرعت همراه دسترسی داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات