با سرویس You Asked It سوالات دیگران را پاسخ دهید

پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
You Asked It سرویس جدید است که هم جنبه تفریحی دارد و هم به سوالاتی که افراد در توئیتر می‌پرسند پاسخ می‌دهد.
تبلیغات

با استفاده از سرویس You Asked It می‌توان به پرسش‌هایی که کاربران توئیتر در حساب خود پرسیده‌اند در زمان کمتر از ۳۰ ثانیه پاسخ داد. در ادامه با جزئیات بیشتری آشنا خواهید شد.

اگر برای شما سوالی در هر زمینه‌ای پیش بیاید چه کار می‌کنید؟ من که به جواب ۲۴ مراجعه می‌کنم. البته برخی عادت دارند همه کارهایشان را با توئیتر انجام دهند. اما هر چقدر هم که در توئیتر دنبال‌کننده داشته باشید، اگر سوالتان را در آنجا بپرسید احتمالا باید دو سه کیلو هم سماق بخرید، به نمایشگر دستگاهتان زل بزنید و منتظر پاسخی باشید که شاید هرگز داده نشود!

وب‌سایت You Asked It در بین تمام توئیت‌های ارسال شده به دنبال مواردی که یک علامت سوال در متن خود دارند می‌گردد و آنها را جمع‌آوری کنید. بازدیدکنندگان سایت ۳۰ ثانیه فرصت دارند تا پاسخ سوالی که می‌دانند را بنویسند. وقتی این کار صورت می‌گیرد، پاسخ نوشته شده از طریق حساب توئیتر شما برای فرد پرسش‌گر غریبه ارسال می‌گردد.

You Asked It در واقع نسخه سورئال و کوچک شده Yahoo Answers یا Formspring است. نکته جالب این سرویس آن است که شما در این زمان کوتاه مجبورید اولین پاسخی که به ذهنتان می‌رسد را بنویسید و به محض آن که فرصت شما پایان پذیرد با سوال دیگری مواجه می‌شوید.

جنبه تفریحی این سرویس باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. هم فال است و هم تماشا! ولی من همچنان ترجیح می‌دهم تا چه برای پرسیدن سوالات خودم و چه پاسخ به پرسش‌های دیگران به جواب ۲۴ مراجعه کنم!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات