سامسونگ ادعا می‌کند که آیپد مینی، آیپد 4 و آیپاد تاچ اپل پتنت‌های این کمپانی را نقض کرده‌اند

پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
داستان دنباله‌دار دعوای حقوقی اپل و سامسونگ به یک سریال خسته‌کننده بی‌پایان تبدیل شده است. در آخرین مورد سامسونگ مدعی شده که آیپد مینی، آیپد ۴ و آیپاد تاچ جدید اپل، پتنت‌های این کمپانی کره‌ای را نقض کرده‌اند.
تبلیغات

این روزها کافی است یک محصول الکترونیکی را عرضه کنید تا پس از تنها چند هفته خود را در میان یک نبرد حقوقی بزرگ ببینید! در ادامه جنگ تمام‌عیار پتنتی اپل و سامسونگ این اتفاق تنها چند هفته پس از ارائه آیپد مینی رخ داده است و سامسونگ مدعی شده که این محصول اپل پتنت‌های این کمپانی بزرگ کره‌ای را نقض کرده است.

قضیه به همین‌جا ختم نمی‌شود. بنا به گزارش ورج، سامسونگ مدعی شده که آیپد مینی، آیپد جدید و آیپاد تاچ همگی پتنت‌های این کمپانی را نقض نموده‌اند. به نظر می‌رسد داستان دنباله‌دار مناقشه اپل و سامسونگ پایانی ندارد و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

دادخواهی سامسونگ در حکم دادگاهی که چند ماه پیش رای به نفع اپل صادر کرد و سامسونگ را به پرداخت جریمه به اپل محکوم نمود، تغییری ایجاد نخواهد کرد، مگر آن که این دادخواست توسط یک قاضی در دادگاه عالی ایالات متحده تایید شود. آینده دعوای حقوقی این دو غول دنیای موبایل و تبلت در هاله‌ای از ابهام است. تنها چیزی که از آن تقریبا مطمئنیم این است که اپل هم تلافی خواهد کرد و هر محصول جدیدی که سامسونگ به بازار عرضه کند را به لیست موارد مورد شکایت خود اضافه خواهد نمود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات