احتمالا یاهو با پرداخت 20 میلیون دلار سایت TVGuide.com را می‌خرد

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
وب سایت TVGuide در زمینه ارائه محتوای مرتبط با کانال‌های تلویزیونی، اخبار و صنعت سرگرمی فعالیت می‌کند و به تازگی برای فروش به مزایده گذاشته شده است. حال گزارش‌هایی بدست آمده که نشان می‌دهند، یاهو قصد دارد این وب‌سایت را با قیمت نزدیک به 20 میلیون دلار خریداری کند. هنوز مشخص نیست که یاهو بتواند در این مزایده برنده شود اما احتمال اکتساب این شرکت وجود دارد.
تبلیغات

براساس گزارش‌های منتشر شده، یاهو با رقم 20 میلیون دلار در مزایده خرید TVGuide شرکت خواهد کرد. AllThingsD گزارش کرده که یاهو هنوز به نتیجه نهایی برای خرید این وب‌سایت نرسیده است، اما در حال بررسی شرایط می باشد و احتمال اکتساب این شرکت وجود دارد.

در نگاه اول به نظر می‌رسد که TVGuide مکمل بسیار خوبی برای یاهو است. این سایت در حال حاضر میزبان سرویس‌های مختلف سرگرمی است، سرویس‌هایی که برای تامین محتوای مورد نیاز Yahoo TV نیز مناسب هستند. اگر یاهو بتواند این سایت را از آن خود کند احتمالا آن را با سرویس تلویزیونی خود ادغام خواهد کرد.

مریسا میر، مدیرعامل یاهو در همان ابتدای ورودش به شرکت استراتژی‌های خود را بصورت شفاف بیان کرد و اذعان داشت که قصد خرید شرکت‌های بزرگ را ندارد و اگر هم صلاح باشد تا شرکتی را به مجموعه یاهو اضافه کند از بین شرکت‌های کوچک انتخاب خواهد کرد. اما دقیقا مشخص نیست که TVGuide با قیمت نزدیک به 20 میلیون دلار از نظر مدیرعامل یاهو، جز شرکت‌های کوچک به شمار می‌رود یا خیر!

به هر حال TVGuide به زودی به فروش می‌رسد و یاهو یکی از گزینه‌های ممکن برای اکتساب این وب‌سایت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات