نوکیا پیش دستی کرد و سرویس نقشه خود را زودتر از گوگل برای آیپد و آیفون منتشر نمود

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
از زمانی که iOS 6 به همراه سرویس‌ نقشه پر از اشکال اپل منتشر شد، شرکت‌های مختلف از جمله گوگل و نوکیا برای ارائه اپلیکیشن مستقل نقشه، تلاش کردند تا از این فرصت استفاده کرده و سرویس خود را بین میلیون‌ها کاربر iOS گسترش دهند. حال در شرایطی که سرویس نقشه گوگل آزمایش‌های نهایی را طی می‌کند، نوکیا پیش دستی کرده و سرویس Here خود که چند روز پیش معرفی شده بود را برای iOS منتشر کرده است.
تبلیغات

نرم‌افزار مجانی Here روی آیفون، آیپد و آیپاد تاچ قابل نصب است. نوکیا با این اقدام خود میلیون‌ها کاربر iOS که انتظار یک سرویس نقشه کامل و بی‌نقض را می‌کشیدند، به سمت خود جذب می‌کند. اپلیکیشن Here روی ابزارهای که مجهز به سیستم‌عامل iOS 4.3 یا بالاتر هستند، قابل نصب است.

مهم‌ترین قابلیت‌های Here عبارت‌اند از: اطلاعات زنده ترافیک، اطلاعات مربوط به سیستم حمل و نقل عمومی، راهنمای قدم به قدم تا مقصد به همراه گوینده صوتی، ذخیره آفلاین مناطق مورد نظر کاربر و مشاهده آفلاین آن‌ها، پوشش کامل 200 کشور دنیا، دسته‌بندی مناطق محبوب کاربر، حرکت روی نقشه در پیاده روها، پارک‌ها و کلیه خیابان‌های تحت پوشش.

اگر کاربر آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ هستید، می‌توانید با مراجعه به اپ استور اپل، نرم‌افزار مجانی Here را دانلود و استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات