مدیرعامل اچ‌تی‌سی: پرداخت رقم 6 تا 8 دلاری بابت هر تلفن به اپل بی اساس است

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
همان‌طورکه پیش‌تر در زومیت خواندید، دو شرکت اچ تی سی و اپل بر سر اختلافات مربوط به حقوق اختراع‌های ثبت شده به توافق رسیدند و از روی گفت‌های مدیرعامل اچ‌تی‌سی آنطور برداشت شد که این شرکت مبلغی را بابت هر تلفن به اپل پرداخت خواهد کرد. کمی بعد شایعه شد که این رقم بین 6 تا 8 دلار برای هر تلفن خواهد بود. اما امروز مدیرعامل اچ‌تی‌سی رسما این رقم را تکذیب کرد و گفت: «این رقم خیلی، خیلی اشتباه است!»
تبلیغات

قرارداد 10 ساله مابین اپل و اچ‌تی‌سی به دو شرکت فرصت می‌دهد تا روی نوآوری در محصولات خود تمرکز کرده و وقت خود را در دادگاه‌ها هدر ندهند. براساس این توافق نامه دو شرکت می‌توانند از برخی از اختراع های ثبت شده یکدیگر در محصولات خود استفاده کنند، اما این توافق‌نامه برای اچ‌تی‌سی بار مالی به همراه دارد که رقم دقیق آن هنوز مشخص نیست.

زمانی که از مدیرعامل اچ تی سی، پیتر چاو در مورد رقم تقریبی 6 تا 8 دلار پرسیده شد او پاسخ داد: «این رقم بی‌پایه و اساس است.» او از ارائه رقم دقیق اجتناب کرد اما گفت:

من باور دارم که ما یک توافق بسیار بسیار خوشحال کننده‌ای با اپل داشته‌ایم که پایان خوشی نیز خواهد داشت.

اگر تمایل دارید تا در رابطه با توافق اچ تی سی و اپل و دلایل این اقدام آن‌ها، بیشتر بدانید، مقاله «چرا اپل و اچ تی سی باهم سازش کردند؟ » را مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات