ویدیوهای داخلی مایکروسافت نشان می‌دهند که خود این شرکت می‌دانسته که از تلفن‌های KIN استقبال نخواهد شد

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
احتمالا شما هم چیزی در مورد تلفن‌های Kin One یا Kin Two نشنیده‌اید! در سال 2010 مایکروسافت این دو تلفن را برای نوجوانان عرضه کرد، تلفن‌های ویندوزی که هدف از آنها دسترسی ساده به شبکه‌های اجتماعی و فایل‌های چندرسانه‌ای بود. دو ماه پس از انتشار این تلفن‌ها، مایکروسافت تولید آنها را متوقف کرد، چون استقبال از این دو تلفن فاجعه بود. حال وایرید، 3 ویدیوی داخلی از مایکروسافت را منتشر کرده که نشان می‌دهند این دو تلفن در آزمایش‌های داخلی و اولیه مایکروسافت بسیار بد عمل کرده‌ بودند، اما با این حال باز هم وارد بازار شدند.
تبلیغات

اگر به ویدیوهایی منتشر شده از این دو تلفن توجه کنید، مشاهده خواهید کرد که این تلفن ها در انجام امور مختلف بسیار ضعیف عمل کرده و حرکت بین صفحه‌ها با تاخیر انجام می‌شوند. صفحه لمسی آنها نیز پاسخ‌گویی مناسبی نداشته و دوربین نیز بسیار ضعیف بوده و عکس‌های کیفیت لازم را نداشته‌اند.

مایکروسافت با تلفن‌های Kin کودکان و نوجوانان را هدف قرار داده بود و تلاش می‌کرد تا دسترسی به شبکه‌های اجتماعی، موسیقی، عکس و ویدیو را برای آنها ساده کند و به این ترتیب کاربران را به سمت خود جلب نماید.

این تلفن‌ها توسط شبکه وریزون عرضه شدند و مایکروسافت دو ماه بعد تولید و عرضه تلفن‌های Kin را متوقف کرد و پس از آن هیچ صحبتی در مورد این تلفن‌ها مطرح نشد.

برای مشاهده 2 ویدیو دیگر مربوط به تلفن‌های کین به Wired مراجعه کنید.

نظر شما در مورد این 2 تلفن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات