iOS 6.0.1 منتشر شد: بهبود برخی مشکلات iOS 6 و معرفی برخی قابلیت‌های جدید برای توسعه‌دهندگان

جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از سروصداهای ناشی از ضعف‌های فاحش iOS 6 ، اپل حالا نسخه جدید سیستم‌عامل موبایل خود را به صورت آزمایشی با بهبودهایی در نقشه در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است. نسخه جدید بعد از گذار از این مرحله، به صورت عمومی عرضه خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در کنار عرضه عمومی نسخه iOS 6.0.1، اپل از ساعت‌های اولیه امروز، نسخه آزمایشی 6.1 این سیستم‌عامل را در اختیار توسعه‌دهندگان گذاشته است.

پیش از اینکه از این خبر هیجان‌زده شوید باید اعلام کرد که به نظر می‌رسد سیستم‌عامل ارائه شده از نظر امکانات کاربری نیز بهبود‌هایی داشته است. برای مثال، یکی از مهمترین بهبودها، ارائه فناوری جدیدی است که به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد که از نقشه اپل، به شکل بهتری در اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند.

در دوره‌ پیش، عرضه بروز رسانی 5.1 حدوداً چهار ماه پس از 5.0.1 انجام گرفت و در آن بهبودهایی در عملکرد اپلیکیشن دوربین آیپد و دانلود اپلیکیشن‌ها صورت گرفته بود.

iOS 6.0.1 که به صورت رایگان ارائه شده است، تعدادی از باگ‌های شناسایی شده را ترمیم می‌کند. علاوه بر این برای کاربران آیفون ۵ نیز، امکان دانلود بهتر از طریق دستگاه فراهم شده است. مشکل وجود خطوط افقی در صفحه‌کلید هنگام تایپ نیز با این بروزرسانی برطرف می‌گردد.

در کنار عرضه نسخه جدید iOS، اپل، نسخه Xcode 6.4 را نیز برای توسعه مک و اپلیکیشن‌های iOS عرضه نموده است.

اگر دستگاه خود را به نسخه جدید iOS ارتقا داده‌اید، تجربه خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات