مایکروسافت در حال آزمایش تلفن هوشمند خود است

جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
امسال مایکروسافت با اقدامات ساختار شکن خود همه را شکه کرد و با معرفی تبلت سرفیس رسما وارد بازار سخت‌افزار شد. غول نرم‌افزاری دنیا پا را فراتر از تولید نرم‌افزار گذاشت و تبلت ویندوزی خود را با چندین و چند نوآوری دوست‌داشتنی معرفی کرد. چندی پیش شایعاتی مبنی بر تلاش مایکروسافت در طراحی و تولید تلفن هوشمند سرفیس نیز به گوش رسید که با اظهارت استیو بالمر این شایعات بازهم قوت گرفتند، حال وال‌استریت‌ژورنال اعلام نموده که مایکروسافت در حال آزمایش برروی تلفن هوشمند خود است.
تبلیغات

وال‌استریت ژورنال اعلام کرده که مایکروسافت در حال آزمایش تلفن هوشمند خود با تامین‌کننده آسیایی است، اما هنوز مشخص نیست که این تلفن در نهایت به تولید انبوه خواهد رسید یا خیر. براساس این گزارش تلفن مایکروسافت مجهز به نمایشگری در سایز ۴ تا ۵ اینچ خواهد بود.

پیش‌تر نیز گزارشاتی مبنی بر تلاش مایکروسافت در طراحی و تولید یک تلفن پرچم‌دار ویندوزفون به گوش می‌رسید. براساس این گزارش‌ها، مایکروسافت تمام تلاش خود را برای موفقیت تلفن‌های اچ‌تی‌سی، نوکیا و سامسونگ به کار می‌گیرد، اما اگر تلفن‌های ویندوز فون ۸ این تولیدکنندگان با موفقیت روبرو نشود، به عنوان طرح کمکی تلفن هوشمند سرفیس را رونمایی می‌کند. این بدین معناست که مایکروسافت برنامه‌ریزی کاملی برای موفقیت ویندوز فون ۸ دارد و حاضر نیست این بار به هیچ قیمتی شکست بخورد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا مایکروسافت می‌تواند سهم قابل توجه‌ای از بازار تلفن‌های هوشمند را بدست آورد؟ آیا کاربران از تلفن‌های مجهز به ویندوز فون ۸ استقبال خواهند کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات