اگرچه فروش ویندوز 8 مایوس کننده است اما تقاضا برای لومیا 920 با ویندوز فون 8 قوی به نظر می‌رسد

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد که فروش سیستم عامل جدید مایکروسافت که بازار کامپیوترها و تبلت‌ها را هدف قرار داده، به اندازه‌ای که این شرکت انتظار داشته، نرسیده است. اما برخلاف ویندوز 8، استقبال از پلتفرم موبایل مایکروسافت یعنی ویندوز فون 8 به لطف تلفن خوش ساخت لومیا 920 نوکیا، بسیار خوب بوده است.
تبلیغات

گزارش‌ها حالی از آن هستند که ویندوز 8 شروع قابل قبولی نداشته و فروش کامپیوترهای مبتنی بر این سیستم‌عامل بسیار کم ارزیابی شده است. مایکروسافت در یک جلسه داخلی فروش ویندوز 8 را مایوس کننده اعلام کرده است.

براساس اعلام وب سایت WinSuperSite که معمولاً به دلیل منابعی که در دل مایکروسافت دارد، اخبارش قابل اعتماد است، مایکروسافت دلیل اصلی عدم فروش غیر قابل قبول ویندوز 8 را در محصولات غیرجذاب تولیدکنندگان سخت‌افزارهای مبتنی بر ویندوز 8 دانسته است. البته مایکروسافت فروش پایین ویندوز 8 در پاییز 2012 را پیش بینی کرده بود، اما با این وجود بازهم استقبال از این سیستم‌عامل بسیار کم بوده است.

این در حالی است که تجارت بخش موبایل مایکروسافت که طی دو سال اخیر وضعیت راکدی را دنبال می‌کرد، حالا تکانی خورده و به نظر می‌رسد کاربران از ویندوز فون 8 استقبال کرده‌اند.

هنوز هیچ آماری از فروش تلفن‌های ویندوزی منتشر نشده است، اما فروش اولیه تلفن لومیا 920 نوکیا که در واقع پرچم‌دار تلفن‌های ویندوز فون 8 نیز است، بسیار خوب توصیف شده است. این تلفن در بسیاری از فروشگاه‌ها مانند آمازون پرفروش‌ترین معرفی شده است و تلفن‌های گلکسی نوت 2 یا گلکسی اس 3 و وان ایکس را پشت سر گذاشته است. یک منبع از درون نوکیا نیز اعلام کرده که فروش لومیا 920 فراتر از انتظار بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات