فروش ۵۰۰ میلیون دلاری COD: Black Ops II در ۲۴ ساعت آغازین

یک‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
روز جمعه اکتیویژن اعلام کرد که فروش Call of Duty: Black Ops II در سراسر جهان ۵۰۰ میلیون دلار در ۲۴ ساعت آغازین بوده است. علاوه بر این، این چهارمین سال متوالی است که Call of Duty عنوان پرفروش‌ترین محصول جدید سال دنیای سرگرمی را از آن خود می‌کند.
تبلیغات

بابی کوتیک، رییس کمپانی اکتیویژن-بلیزارد، عنوان کرد:

با توجه به فروش ۵۰۰ میلیون دلاری در روز اول، ما بر این باوریم که Call of Duty برای چهارمین ساله متوالی پرفروش‌ترین محصول جدید سال دنیای سرگرمی است.

بر اساس گفته‌های آقای کوتیک، فروش کلی سری بازی‌های Call of Duty از ابتدا تاکنون از مجموعه فیلم های "هری پاتر" و "جنگ ستارگان"، پرفروش‌ترین سری فیلم های جهان، بیشتر شده است. با این حال این توزیع کننده هنوز هم نگران اتفاقات پیش رو در سال ۲۰۱۳ و پس از آن است.

کوتیک ادامه داد:

با توجه به مشکلات کلان اقتصادی، ما هنوز هم نگران حفظ جایگاه‌مان در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ هستیم.

بر اساس گزارش این کمپانی میلیون‌ها نفر در شب ۱۳ نوامبر در مقابل ۱۶۰۰۰ فروشگاه در سراسر جهان به انتظار این بازی ایستاده بودند. همچنین این بازی در ۲۴ ساعت اولیه توزیع خود در ۲۳ شهر دنیا به پرطرفدارترین موضوع مورد بحث در توییتر تبدیل شد.

اریک هیرشبرگ، مدیر بخش توزیع اکتیویژن، گفت: 

Call of Duty دیگر چیزی بیش از یک محصول صرف جهت خریداری مردم است، این بازی به یک برند برای مردم تبدیل شده است. نوامبر هر ساله ما کاری فراتر از عرضه یک بازی انجام می‌دهیم، ما یک دوره و پدیده جهانی به اسم فصل Call of Duty را آغاز می‌کنیم.

هم اکنون Call of Duty: Black Ops II در سراسر جهان برای ایکس باکس ۳۶۰، پلی استشن ۳ و ویندوز منتشر شده است و در ۱۸ نوامبر امسال برای کنسول نینتندو وی یو هم عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات