باایمیل: خبرنامه به سبک جدید

یک‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
ایمیل یکی از راه‌های ساده و مطمئن برای اطلاع‌رسانی به حساب می‌آید. چند سالی می‌شود با توجه به همین موضوع، فعالیت‌های مختلفی بر روی این بستر صورت گرفته است که شاید یکی از مشخص‌ترین آن‌ها، ارسال خبرنامه‌های مختلف موضوعی برای کاربران است. باایمیل سرویس جدیدی است قرار است در همین زمینه، خبرنامه‌های جذاب و متفاوتی را در موضوعات گوناگون برای کاربران خود ارسال نماید.
تبلیغات

این سرویس تفاوت زیادی با آنچه که در گذشته از آن به‌عنوان خبرنامه‌های ایمیلی تصور می‌کردید دارد. باایمیل هر کدام از خبرنامه‌های موضوعی خود را با کمک تیم دبیران حرفه‌ای خود گردآوری و تهیه می‌کند و آن‌ها را در روزهای معین برای کاربرانی که علاقه به دریافت آن خبرنامه‌ها دارند ارسال می‌کند.

در حال حاضر دسته‌بندی‌های باایمیل شامل موضوعات تکنولوژی، موبایل و اپلیکیشن‌ها، سینما، سبک زندگی و آشپزی می‌شود و قرار است بزودی دو دسته‌بندی دیگر شامل موسیقی و تهرانگردی نیز به آن اضافه شود.

برای آشنایی بیشتر با این سرویس می‌توانید ویدیوی معرفی باایمیل را در بالا مشاهده کنید. جهت ثبت‌نام در خبرنامه‌های باایمیل نیز کافی است به سایت baaemail.com مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات