مشکل آیفون 5 در عکس‌العمل به لمس قُطری صفحه‌نمایش

یک‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
استفاده از سخت‌افزار جدید، باعث شده که آیفون ۵، نسبت به نسل قبل خود، سبک‌تر و باریک‌تر باشد. اما به نظر می‌رسد بنا به دلایلی که احتمالاً به همین سخت‌افزار مربوط می‌شود، صفحه‌نمایش آیفون ۵ و آی‌پاد نسل پنجم، نسبت به لمس‌های قطری سریع، به‌ خوبی عکس‌العمل نشان نمی‌دهند. برای اطلاع از جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تا به حال چندبار در نقشه‌ آیفون یک موقعیت جغرافیایی خاص را چک‌ کرده و پس از آن، با کشیدن قطری روی صفحه‌نمایش، قصد داشته‌اید چهار گوشه ساختمان مورد نظر خود را مشاهده کنید؟ آیا در انجام این کار متوجه عملکرد با تأخیر یا عکس‌العمل نامناسب آیفون‌تان شده‌اید؟

این مشکل توسط بسیاری از کاربران آیفون 5 و بیشتر در زمان کار با اپلیکیشن موقعیت‌یابی گزارش شده است. البته بعضی از توسعه‌دهندگان بازی‌های iOS، اخیراً درباره وجود مشکلی گزارش داده‌اند، که بنا به آن، آیفون ۵، گاهی به لمس‌های قطری سریع، عکس‌العمل نشان نمی‌دهد. اگر این مشکل، چیزی فراتر از باگ‌های نرم‌افزاری iOS 6 باشد، احتمالاً به ایجاد محدودیت‌های در انجام حرکت‌های مختلف روی صفحه‌نمایش منجر خواهد شد.

وب‌سایت The Next Web، بدون اینکه دلیل قانع‌کننده‌ای ارائه کرده‌ باشد، این مشکل را واقعی می‌داند و می‌گوید این مشکل در آیفون 4 اس با سیستم‌عامل iOS 6 وجود ندارد. این ضعف عملکرد در نسل پنجم آی‌پاد هم مشاهده شده است که مشابه آیفون ۵، از سخت‌افزار تاچ جدید بهره می‌برد. بر همین اساس است که گمان می‌شود این مسئله، به دلیل مشکلات نرم‌افزاری نیست که بتوان آن را باید یک بروز رسانی در iOS 6، برطرف نمود.

به ویدئوی زیر که توسط Recombu تهیه شده است، نگاه کنید و از اینکه مهارت کاربران بازی Fruit Ninja، برای تکه‌تکه کردن هندوانه‌ها در اندروید و iOS تا این حد تفاوت دارد، متعجب نشوید.

نظر شما در این‌باره چیست؟ اگر از کاربران iOS 6 هستید، آیا با این مشکل مواجه شده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات