چاپ ژست‌ کامل بدنی در آتلیه عکس‌ سه بعدی اوموته

جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
احتمالاً تا به حال نام پرینتر سه بعدی را شنیده‌اید. تکنیک جدید و جالبی در صنعت چاپ که کاربردهای زیادی نیز دارد. حالا آتلیه عکس سه‌ بعدی Omote این تکنیک را با استفاده از رنگ و ظرافت‌های بیشتر وارد مرحله تازه‌ای کرده است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با این آتلیه آشنا شوید.
تبلیغات

احتمالاً شما هم با این مسأله موافق هستید که عکس‌های دوبعدی و تخت، متعلق به سالیان پیش هستند. نظر شما درباره اولین آتلیه چاپ عکس‌های سه‌بعدی جهان در ژاپن چیست؟ آتلیه عکس اوموته (Omote)، تصاویری سه‌ بعدی از ژست‌های علاقمندان در ابعاد کوچک خلق می‌کند.

برخلاف آتلیه‌ عکس‌های قدیمی، در این آتلیه، تنها یک عکس می‌گیرند. البته ممکن است تصویر نهایی آنچنان هم مطلوب نباشد. برای گرفتن عکس، شما باید به مدت ۱۵ دقیقه در آتلیه بایستید تا اسکن بدن شما کامل شده و یک عکس سه بعدی از شما تهیه شود.

قیمت این تصاویر سه‌ بعدی برای ساخت مجسمه‌های ۴ اینچی ۲۶۵ دلار و ساخت مجسمه‌های ۸ اینچی ۵۳۰ دلار خواهد بود.

علاقمندان اینگونه تصاویر باید برای تماس با آتلیه و گرفتن وقت قبلی سریع‌تر اقدام کنند چرا که این آتلیه به صورت موقت در توکیو راه‌اندازی شده و تا میانه‌های ژانویه (اواخر دی) در دسترس خواهد بود.

3d-booth-middle

نکته‌ جالبی که ذهن مرا به خود مشغول کرده این است که علاقمندان چه کاری با این شخصیت‌های کوچک خود می‌کنند. شما می‌توانید آن را طلاکاری کرده و به عنوان یک مجسمه سحرآمیز پیش خود نگه دارید. فقط مراقب باشید مجسمه افسون شما به دست نا‌اهل نیافتد!

نظر شما در این باره چیست؟ آیا به این نوع عکاسی علاقه‌مند شده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات